problemen met determinatie van meeuwen?

Gestart door laatvlieger, augustus 15, 2006, 15:27:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alexander Devos

#30
Ik kwam in het artikel 'identification of Caspian Gull' van Gibbins, Small en Sweeney het begrip 'tertial step' tegen.  Ik had hiervan nog nooit gehoord.  Bedoelt men hiermee de tertials die uitsteken ten opzichte van de staartpennen en het lichaam? 

Kan iemand het mij uitleggen?  :-[

KorHaan

Meer de tertials die uitsteken t.o.v. de handpennen, meen ik te begrijpen, en dan in zijaanzicht. Dus een soort van "steil hellinkje" waar de tertials overgaan in de handpennen.


Vriendelijke groet,


Ronald Sinoo

OlivierO


tonrotterdam

#33
Het is erg moeilijk hybride gevallen erbij optellen en je komt er niet meer uit  :rolleye:




jeroenroelofsen

Is het mogelijk om de linkjes in de openingspost te updaten?
Dat maakt het lezen van dit topic een stukje makkelijker
Met vriendelijke groet
Jeroen Roelofsen
Mijn waarnemingen
Mijn website
Recente blog; Zuidpier IJmuiden
Nieuwe vogel soorten; Zeekoet, Kleine Rietgans, Strandleeuwerik, Waterral, Witgatje   (185 totaal)

Richardus

Ik zag hier op het forum eens een afbeelding van de algemene meeuwen in hun diverse leeftijden. Ik kan hem nu niet terugvinden, iemand anders die hem kan opduikelen? Dank alvast!

Rudy_Offereins

Citaat van: Richardus op februari 26, 2018, 08:18:58 AM
Ik zag hier op het forum eens een afbeelding van de algemene meeuwen in hun diverse leeftijden. Ik kan hem nu niet terugvinden, iemand anders die hem kan opduikelen? Dank alvast!

Hierbij een link naar de thread waar hij inzat, even scrollen naar reactie #23.
https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=386961.0


De afbeelding is een link naar een grotere foto, dus ik durf m niet direct te posten.
Succes ermee.

Rudy
Vriendelijk groet, Rudy

Vincent Hart

Een gelinkte afbeelding doet geen pijn hoor (en laten we ook niet al te spastisch doen over een afbeelding van een paar Mb op het forum).
Voila:
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Richardus