Misschien moet je als binnenlander niet al te star willen vasthouden aan gemeentegrenzen, maar deelnemers de vrijheid geven een bepaald gebied aan te pakken, van achtertuin tot gemeente, van gemeente tot werkgebied. Je zou kunnen overwegen een maximum te stellen aan de oppervlakte.
Pardon? Waar is dit voor nodig?
Ten eerste "moet" ik niets en ten tweede is beledigen/discrimineren met "binnenlander" niet nodig lijkt me!
Dat de grenzen op waarneming niet goed staan, is niet mijn schuld. Waar het om gaat is dat iedereen dan een ander gebied wil. Of een eigen gemaakt gebied of weet ik wat. Van mij mag er ook een gebied "kennemerland" komen dan kan ik half noord-holland bekijken.
Dit topic ging om gemeente en niet om je favoriete gebied. Want dan mag Elswout ook wel bij Haarlem gevoegd. En de AWD ook en het zandvoortse strand ook en doe dan ook gelijk de hele spoorlijn + weilanden naar Den Haag maar daar kijk ik ook graag.
En als Maarten zo'n problemen heeft met die afspraak, moet Maarten overwegen om niet mee te doen. Begrijp me niet verkeerd, ik wil hem/je niet weg hebben, in tegendeel. Maar (voor de 385e keer) dit topic ging om gemeente en daar kies je dan voor als je besluit om mee te doen.
Edit: Als we zouden zeggen een gebied van xx.xxx groot, dan wil de volgende daar toch weer 1, 5 of 10km bij.
Ik heb je suggesties gehoord. In principe nee.
Weet je, wacht maar, let op! Ben zo terug...
Groetjes, Marleen