Koninginnenpages

Gestart door Jeroen Nagtegaal, mei 14, 2006, 11:58:48 AM

Vorige topic - Volgende topic

Jeroen Nagtegaal

Hey,

Ik kweek al meerdere jaren hier in Limburg wat Koninginnenpages op, ik merk dat ze zich aanpassen in de omgeving, groen,bruin, bruin/geel en varatieten met groen/geel/bruin. Ik merd dat de groene later uitkomen, heeft iemand er een verklaring voor?? ik weet nog van vorig jaar dat die als 1e verpopte en nu al enige nog niet uit is.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

vlindersdigitaal

Normaal komen de groene het zelfde jaar nog uit, en de bruine pop in de natuur staat voor overwintering. Waarom dat je groene pop nog niet uit is, als van alles zijn. Ik denk voornamelijk hoe je ze bewaard de poppen.  
Foto Gallery Mariëlle Reijnierse Mijn foto gallery over de natuur

Jeroen Nagtegaal

ik bewaar de poppen net als de andere gewone poppen, de poppen zitten in een ho van horgaas en hebben dus het egwone klimaat.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Elachista

Denk je dat die groene nog leeft? Wanneer heb je die rupsen gevonden?
Groet,
Tymo

acherontia

CiteerNormaal komen de groene het zelfde jaar nog uit, en de bruine pop in de natuur staat voor overwintering. Waarom dat je groene pop nog niet uit is, als van alles zijn. Ik denk voornamelijk hoe je ze bewaard de poppen.

Bovenstaande is een broodje aap verhaal......


Jeroen


Jeroen Nagtegaal

CiteerDenk je dat die groene nog leeft? Wanneer heb je die rupsen gevonden?
vorig jaar zomer. auguste-oktober. hij leeft zeker, ze kleuen anders als ze dood zijn, en de oorwormen zijn er dan gouw bij.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com