Hoofdmenu

Buizerd?

Gestart door Dragonfly, april 02, 2006, 19:08:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

Dragonfly

Vandaag in de Millingerwaard bij Nijmegen geweest. Op een gegeven moment vloog er een grote roofvogel op, is dit inderdaad een buizerd?
Ik zit te twijfelen omdat de staart smaller leek, wat op de foto helaas moeilijk te zien is. Omdat de vogel zo snel wegvloog is dit helaas ook de enige vogel.

wie kan mij helpen aan een goede naam???

Godelieve Brinkhof
Kijk ook eens op mijn (foto)blog: Godelieve Wandelt

(\__/)
(='.'=)
(")_(") This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

thijs

Een Buizerd, lichte uitvoering.

Thijs
Thijs Udo
VWG Alkmaar

Wouter

Ja dit is inderdaad een buizerd
Wouter

Dragonfly

bedankt voor de snelle reactie! Dan weet ik het nu zeker.
Godelieve Brinkhof
Kijk ook eens op mijn (foto)blog: Godelieve Wandelt

(\__/)
(='.'=)
(")_(") This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Edwin Russer

Citeerbedankt voor de snelle reactie! Dan weet ik het nu zeker.
Dag Godelieve, lees dit topic maar eens door,

http://forum.waarneming.nl/forum/index.php...=ST&f=13&t=5034
Met vriendelijke groet,

Edwin Russer

Wp-ranking/https://netfugl.dk/ranking/2

RWester

Hoi Godelieve,

Kan het nog makkelijker maken voor de volgende keren: dit is een van de vaste gasten van de oostkant van de Ooijpolder en hangt hier al een tijdje rond
Met vriendelijke groet,

Remco Wester


Dragonfly

CiteerKan het nog makkelijker maken voor de volgende keren: dit is een van de vaste gasten van de oostkant van de Ooijpolder en hangt hier al een tijdje rond
Wat leuk! Heb ik 'm ook eens gezien!

Mijn eerste ingeving was inderdaad ook buizerd, alleen leek de staart wat aan de smalle kant, waardoor ik ging twijfelen. En zo'n beest is dan ineens erg snel weg als je nog even goed wilt kijken.
Godelieve Brinkhof
Kijk ook eens op mijn (foto)blog: Godelieve Wandelt

(\__/)
(='.'=)
(")_(") This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!