Geluid determinatie

Gestart door Pat, april 21, 2024, 13:43:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

Pat

Hallo,

Afgelopen maand merk ik, en mijn vogelaar vrienden dat geluiden überhaupt niet meer worden gekeurd.

Is hier een reden voor? Mijn geluiden werden grotendeels door 1 persoon gekeurd.

Zijn er meerdere personen die geluiden keuren of hangt dit af van 1 iemand?

Alvast bedankt! 

Gr Patrick

OlivierO

Dit hangt af van vrijwilligerswerk.
And that's it ...

Lig dus zeker niet wakker van keuring of geen keuring. Geen keuring betekent overigens niet dat het afgekeurd is.
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

Pat

Hoi Olivier,

Ik lig er zeker niet wakker van, maar vraag me wel af of er niet meer mensen gekwalificeerd kunnen zijn/worden gezien dit naar mijn idee nu veel te weinig personen zijn..

Bedankt voor je reactie!

Patrick

Oenanthe

De hele maatschappij zucht onder gebrek aan personeel. Kan je nagaan hoe moeilijk het is om aan vrijwilligers te komen. Die moeten het allemaal gratis doen.
Veel succes allemaal,

Maarten Verrips

Guus Peterse

Wat mij betreft, ik luister vaak een muziekje onder het adminnen en dan sla ik de geluidsfragmenten meestal even over.
Guus Peterse

Nieuw op mijn weblog: Kaapverdië juli - augustus 2015

Oenanthe

Kunnen we je in dat geval misschien een filmpje aanbieden Guus?  ;D
Veel succes allemaal,

Maarten Verrips

Guus Peterse

Wat ik er eigenlijk mee wilde zeggen is dat het vaak van dat soort kleinigheden afhangt. Met andere woorden: toeval. Ik heb bijvoorbeeld wel degelijk wat geluiden gekeurd de laatste tijd, ze staan tegenwoordig gewoon door de foto's heen, maar kennelijk niet die van Patrick.
Guus Peterse

Nieuw op mijn weblog: Kaapverdië juli - augustus 2015

keesschreven

Bovendien is dit een tijd van het jaar waarin niet alleen waarnemers, maar ook admins, graag naar buiten gaan.
Vriendelijke groeten,
Kees Schreven
Admin Vogels - Schedels en veren

Pat

Bedankt voor jullie antwoorden!
Het is dus verklaarbaar, ik was bang dat er misschien wat aan de hand was.

Nogmaals dank! En veel plezier allemaal!

OlivierO

Als je bevestiging zoekt, kan je de link van de waarneming ook hier zetten, misschien is er wel een lid van het forum die kan bevestigen.
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.