Hoofdmenu

Waterplant...

Gestart door MikoNumeroUno, december 31, 2016, 14:55:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

MikoNumeroUno

Deze planten zaten afgelopen zomervakantie (2e helft juli) in de Boven Slinge, omgeving Miste. Weet iemand wat het is ?
Ik weet nagenoeg niets van planten, heb al proberen iets te vinden maar m'n zoekopdrachten zijn veel te vaag blijkbaar. Ik dacht in 1e instantie met drijvend fonteinkruid iets gevonden te hebben maar dat vind ik er toch te weinig op lijken. Alvast dank :-)
Mike
Voor determinatievragen wordt ik automatisch omgeleid naar Waarneming.nl (W) , invoeren doe ik echter via Telmee.nl (T).
Van origine ben ik een amfibieën/reptielen mens en Ravon gebruikt nu eenmaal T .Beide programma's werken wél samen qua gegevensverzameling en uitwisseling richting de belanghebbende organisaties.

Sipke Gonggrijp


Rijswijk †

Groet, Minke.

Ton van Haaren

Met vriendelijke groet
Ton

"There's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot."
-Steven Wright-

MikoNumeroUno

Voor determinatievragen wordt ik automatisch omgeleid naar Waarneming.nl (W) , invoeren doe ik echter via Telmee.nl (T).
Van origine ben ik een amfibieën/reptielen mens en Ravon gebruikt nu eenmaal T .Beide programma's werken wél samen qua gegevensverzameling en uitwisseling richting de belanghebbende organisaties.

Rien Ondersteijn

Citaat van: Rijswijk op december 31, 2016, 15:07:35 PM
Veenwortel?

Groet, Minke.

Waarom dat vraagteken Minke?-had je t niet verstaan ?
Groene groe[n]tjes.Rien.

Rijswijk †

Hallo Rien,

Nee, niet verstaan.....

Tussen Sipkes bericht en mijn bericht zit 34 seconden.
Toen ik mijn antwoord begon te typen, had nog niemand gereageerd. Toen ik mijn bericht wilde verzenden kwam er een bericht dat er al een reactie was gegeven. Ik heb dat bericht niet eerst gelezen, maar mijn antwoord verzonden. Omdat ik niet een doorgewinterde plantenkenner ben, hou ik altijd een slag om de arm en geef mijn antwoord voor een beter antwoord, dus een vraagteken.
Samengevat: mijn antwoord was/is niet een reactie op Sipkes bericht; onze reacties kruisten elkaar.........

Groet, Minke.
Groet, Minke.

Rien Ondersteijn

Begrepen Minke.
Herkenbaar dat mini-tijdsverschil .
Om Sipke vóor te zijn moet men 'vliegensvlug' zijn !!
Groene groe[n]tjes.Rien.

MikoNumeroUno

.... Is dat dan als in bijv. Huisvlieg, of in Zweefvlieg... ?
Voor determinatievragen wordt ik automatisch omgeleid naar Waarneming.nl (W) , invoeren doe ik echter via Telmee.nl (T).
Van origine ben ik een amfibieën/reptielen mens en Ravon gebruikt nu eenmaal T .Beide programma's werken wél samen qua gegevensverzameling en uitwisseling richting de belanghebbende organisaties.

paulhoekstra

groeten,
Paul

Rien Ondersteijn

Da[a]s nog 's [vliegens]vlug !
Groene groe[n]tjes.Rien.

MikoNumeroUno

Voor determinatievragen wordt ik automatisch omgeleid naar Waarneming.nl (W) , invoeren doe ik echter via Telmee.nl (T).
Van origine ben ik een amfibieën/reptielen mens en Ravon gebruikt nu eenmaal T .Beide programma's werken wél samen qua gegevensverzameling en uitwisseling richting de belanghebbende organisaties.