Blauwe glazenmaker toch ?

Gestart door Cees Veenema, juni 11, 2007, 22:39:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

Cees Veenema

Groet,

Cees

JohanvantBosch

helaas....

De blauwe glazenmaker is eigenlijk helemaal niet zo blauw, die heeft meer groene vlekken op het achterlijf, behalve aan het puntje van zijn achterlijk. Ook heeft de blauwe glazenmaker geen egaal groen borststuk, maar groene strepen op de zijkant en een ovale groene schouderstreep.

Ik zou zeggen.... waag ee tweede poging.

Cees Veenema

Groet,

Cees

martin1611

Martin: "There's nothing to be afraid of!"

Cees Veenema

Groet,

Cees

martin1611

Ja dacht ik ook. Die heb ik nog nooit op de foto gezet. Hoe doe je dat????
Martin: "There's nothing to be afraid of!"

Cees Veenema

#6
Ik vermom me als een lekkere keizerin :wub:
Groet,

Cees

JohanvantBosch

CiteerIk vermom me als een lekkere keizerin :wub:
:lol:
hahaha

het werkt blijkbaar. MIsschien moet je daar ook eens een foto van plaatsen.  :P  

martin1611

Jammer dat ik daar niet intrap :) Je wist immers niet dat het een keizer was...;)
Je heb zeker een dikke telelens???
Martin: "There's nothing to be afraid of!"

Goyatlah

Veel er op uit, veel geduld en een portie geluk. Ging er laatst 1 op zo'n 50 cm naast me zitten. Maar vaak is het toch wel beesten in de gaten houden in de hoop dat er 1 gaat zitten. Eierleggende vrouwtjes kun je vaak met een 300mm lens of een 12maal objectief wel redelijk doen.
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Cees Veenema

Voorzichtig voortbewegen, geen telelens  ( Minolta Z10 ) niets bijzonders.
Groet,

Cees

Goyatlah

CiteerVoorzichtig voortbewegen, geen telelens  ( Minolta Z10 ) niets bijzonders.
Heeft toch 8maal zoom? Kun je een eind mee komen, en zeker bij dit soort grote beesten.
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Cees Veenema

10 keer maar slechts 3.2 mlj pixels  dan heb je een bewijsfoto meer niet.
In dit geval bedroeg de afstand ± 1.00 meter.
Na 2 foto's was tie dan ook weg, maar dat maakt niet uit als ze goed zijn.
Groet,

Cees

Goyatlah

Lijkt mooi scherp, zou hem alleen nog iets oplichten in photoshop oid.
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Cees Veenema

Ik bewerk mijn foto's practisch nooit, probeer zo nu en dan alleen wat onscherpte bij te werken of het contrast.
Groet,

Cees

ArjenDrost †

CiteerIk bewerk mijn foto's practisch nooit, probeer zo nu en dan alleen wat onscherpte bij te werken of het contrast.
Toch kan een foto er wel veel mooier van worden hoor, met een klein beetje bewerking. En dat kan zonder dat je de werkelijkheid geweld aan doet.

Groeten, Arjen