Wat ga je morgen doen?

Gestart door Harm058, februari 05, 2011, 18:33:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

Folkert Jan

Ik bedoel voorzichtig met de steltjes  :police:
"Birding is something we do for enjoyment; so if you enjoy it, you're a good birder. If you enjoy it a lot, you're a great birder." Kenn Kaufman

gr, Folkert Jan Hoogstra

Landelijke Big Day 2016 (Record - 201 soorten)
TOH big day 2014
TOH big day 2013

colossus

Ik overweeg morgen of overmorgen met de trein naar Venlo te gaan, een fiets te huren en dan Kuifleeuw en Eurokanarie doen. Kuifleeuwerik nu het nog kan.
Iemand zin om mee te gaan?

Kees Kuijper
Vriendelijke groeten,
Kees Kuijper

Robertmeer

Hier nog zo'n iemand die op een JNM-kamp gaat, ditmaal naar Camperduin e.o.
Lekker de bollenveldjes afzoeken  :)
Groet,
Robert van der Meer

Lees ook eens mijn weblog: http://robertbirding.wordpress.com/

Jarinka

Je eerste JNM-kamp, Robert?
Ik ben weer terug van Wadkamp II. Was erg gezellig, maar helaas weinig leuke vogelsoorten. Verslag komt nog ;)
Groeten, Jarinka Heijink

Folkert Jan

Als het zo helder blijft als dat het hier nu is (groningen) vanacht misschien dat morgen die witbandkruisbekken verder trekken? :D
Ik denk dat ik morgen naar schier ga icm lauwersmeer!

Whish me luck  B)
"Birding is something we do for enjoyment; so if you enjoy it, you're a good birder. If you enjoy it a lot, you're a great birder." Kenn Kaufman

gr, Folkert Jan Hoogstra

Landelijke Big Day 2016 (Record - 201 soorten)
TOH big day 2014
TOH big day 2013

firecrest

Morgen naar Vlieland voor het Vlie III kamp van de JNM.

Suzie

Citaat van: firecrest op augustus 21, 2011, 18:56:39 PM
Morgen naar Vlieland voor het Vlie III kamp van de JNM.
Ik ook! Heb dr zin in!
Suzie Kuipers, 19 jaar

Tussen de 12 en 25? JNM.NL

stefanhageman

Ik moet morgen m'n boeken halen...
Stefan Hageman


Lonnie Bregman

Groeten, Lonnie Bregman

Rickschonewille

Ik ga morgen van m'n laatste dag vakantie genieten  ;D

willemxd

Ik heb nog 1 week vakantie ;D ik moet volgende week boeken halen..... O0

willemxd

Sinds ik mijn vorige bericht aan t typen was, en verzenden zijn 2 mensen mij voor geweest :rolleye:


Robertmeer

Citaat van: Jarinka op augustus 19, 2011, 20:37:34 PM
Je eerste JNM-kamp, Robert?
Nee, mijn tweede.
De eerste was in oktober (Schiermonnikoog).

Resultaat is 6 Kleine Jagers, 9 Jan-van-Genten, een zwemmende Zeekoet, Dwergstern, 2 Geoorde Futen, wat leuke strandlopertjes en 3 Grauwe Franjepoten. Wel jammer van die Citroenkwikstaart... (zal het aan de JNM-kampen liggen?) :P

CiteerIk ga morgen van m'n laatste dag vakantie genieten  ;D
Ik helaas ook... :'(
Groet,
Robert van der Meer

Lees ook eens mijn weblog: http://robertbirding.wordpress.com/

Rickschonewille

Citaat van: Robertmeer op augustus 21, 2011, 21:48:04 PM
jammer van die Citroenkwikstaart...

Doet me aan iets denken  ;D  Iets met zo'n klein zangertje...   ::)

Evert meijer

Citaat van: Rickschonewille op augustus 21, 2011, 21:35:43 PM
Ik ga morgen van m'n laatste dag vakantie genieten  ;D

Ik ook... ik ga vandaag Duinpieper proberen op Hulshorsterzand...

Citaat van: rnbflavour op augustus 19, 2011, 21:11:34 PM
Als het zo helder blijft als dat het hier nu is (groningen) vanacht misschien dat morgen die witbandkruisbekken verder trekken? :D
Ik denk dat ik morgen naar schier ga icm lauwersmeer!

Whish me luck  B)

Succes! Het blijft wel wat stil tot nu toe, tenminste ik hoor er weinig meer over! Kheb wel steeds in het bos opgelet waar de beste Larikspercelen staan, die zijn er anders genoeg ;P!!
Evert Meijer, 16 jaar

stefanhageman

Ik hoop morgen naar een Kleine Trap te gaan. Kan nu helaas niet gaan i.v.m. verjaardag maar ga straks nog wel snel even langs Dodewaard om te kijken of die Zwartkopgors er nog zit.
Stefan Hageman


Bart van Hoogstraten

Citaat van: stefanhageman op september 03, 2011, 15:25:34 PM
straks nog wel snel even langs Dodewaard om te kijken of die Zwartkopgors er nog zit.

Dat was ik ook nog van plan. Hoe laat ben jij er ongeveer? (kunnen we misschien samen even aanbellen of we de bongerd in mogen).
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

frankw

Citaat van: stefanhageman op september 03, 2011, 15:25:34 PM
Ik hoop morgen naar een Kleine Trap te gaan. Kan nu helaas niet gaan i.v.m. verjaardag maar ga straks nog wel snel even langs Dodewaard om te kijken of die Zwartkopgors er nog zit.
Als het er al een is..

Bart van Hoogstraten

Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

frankw

Dat klopt. Het klonk mij alleen een beetje alsof het vaststaat dat het er 1 is.

Bart van Hoogstraten

Ik heb een half uur op de oprit bij de Perenbomen gepost totdat ik weggejaagd werd door twee grote blafhonden, nog een half uurtje rondom het terrein rondgehangen maar geen Zwartkopgors, alleen Kauw, Merel, Vink, Boerenzwaluw, een onzekere Grauwe Vliegenvanger maar wel nog een Fitis (waarschijnlijk mijn laatste van dit jaar)...  :P
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

frankw

Blaffende honden bijten niet. 8)

Harm058

Morgen even zeetrektellen met Jeroen en Geert in Lauwersoog, hopen dat het wat leuks oplevert! ;D
Groet!
Harm Dijkstra

Leeuwarden


Harm058

Citaat van: Harm058 op september 06, 2011, 18:37:45 PM
Morgen even zeetrektellen met Jeroen en Geert in Lauwersoog, hopen dat het wat leuks oplevert! ;D

Het gaat  de Hondsbosshe Zeewering worden!
Groet!
Harm Dijkstra

Leeuwarden


Vincent Hart

Veel plezier en succes, doe Nick/Maarten/Ingmar de groeten!
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Maurice Elf

Have fun Harm, laat even weten of het nog wat geworden is.
Mvg Maurice

Rickschonewille

Citaat van: Harm058 op september 06, 2011, 21:30:13 PM
Citaat van: Harm058 op september 06, 2011, 18:37:45 PM
Morgen even zeetrektellen met Jeroen en Geert in Lauwersoog, hopen dat het wat leuks oplevert! ;D

Het gaat  de Hondsbosshe Zeewering worden!

Succes! Ik denk dat ik me morgen ga ergeren op school aan de leuke zeevogel waarnemingen...  :-X 

Jarinka

Als het zo hard door blijft regenen hebben we binnenkort Amersfoort aan zee, en kan ik ook gaan zeetrektellen :)
Groeten, Jarinka Heijink

Theovanv

Haha, ik wil ook wel gaan zeetrektellen, maar ik ben daar heel slecht in. Als ik daar in mn eentje ga staan herken ik echt 90% niet als het ook nog zover weg vliegt, heb daar amper ervaring in (ook het waar en wanneer) en mis ook erg veel van dat soort soorten voor mn levenslijst zoals: Alk, Zeekoet, Vaal Stormvogeltje, Drieteenmeeuw, Grauwe Pijlstormvogel, Noordse Pijlstormvogel, Kleine Jager, Middelste Jager, Noordse Stormvogel, om nog maar te zwijgen van de rode soorten als Papegaaiduiker, Vale Pijlstormvogel, Kleinste Jager, Vorkstaartmeeuw, Grauwe Franjepoot, Rosse Franjepoot en Parelduiker. Zou leuk zijn om daar een keer een excursie te doen, maar volgens mij lastig van tevoren te plannen en met al die regen en volgens mij de komende tijd geen goede wind zal ik dit najaar deze soorten ook weer gaan missen vrees ik.
Theo van Veenendaal