Wat ga je morgen doen?

Gestart door Harm058, februari 05, 2011, 18:33:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

Vincent Hart

Tis bijna TWINTIG kilometer vliegen vanuit Avifauna dus het moet absoluut een wilde vogel zijn.






;)
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

smoely

Straks ga ik naar een Amerikaanse oeverloper gaan kijken.  ;D

GijsB

Waarom zitten die leuke steltjes toch altijd zo ver van groningen :'(
Zeeland is met het ov gewoon niet te doen (5,5 uur enkele reis) en een auto zit er ook niet in ben ik bang
Gijs

Lonnie Bregman

Ik werd gebeld door Lars om mee te gaan vanavond, maar ik "moest" uit eten met m'n ouders. Slechter kon het eigenlijk niet gepland. :(
Groeten, Lonnie Bregman

Thijs Fijen

Citaat van: dralion13 op juli 30, 2011, 18:25:31 PM
Waarom zitten die leuke steltjes toch altijd zo ver van groningen :'(
Zeeland is met het ov gewoon niet te doen (5,5 uur enkele reis) en een auto zit er ook niet in ben ik bang
Ahum, dit lieg je toch? Oke, misschien de laatste tijd maar er zit genoeg in het noorden! (Grijze Strandloper, Bona, Steltstrand, Steppekievit, Breedbekken bij de vleet, Terek, Grote Franje, Grote Grijze et cetera!)
Thijs Fijen

firecrest

Citaat van: lonnie20 op juli 30, 2011, 21:03:10 PM
Ik werd gebeld door Lars om mee te gaan vanavond, maar ik "moest" uit eten met m'n ouders. Slechter kon het eigenlijk niet gepland. :(
Jammer! Volgende keer beter! ;)

jonas D

Citaat van: lonnie20 op juli 30, 2011, 21:03:10 PM
Ik werd gebeld door Lars om mee te gaan vanavond, maar ik "moest" uit eten met m'n ouders. Slechter kon het eigenlijk niet gepland. :(

Je kan er vandaag nog heen hij zit er toch nog  ;)
Groeten,
Jonas

Lonnie Bregman

Citaat van: jonas D op juli 31, 2011, 15:25:15 PM
Citaat van: lonnie20 op juli 30, 2011, 21:03:10 PM
Ik werd gebeld door Lars om mee te gaan vanavond, maar ik "moest" uit eten met m'n ouders. Slechter kon het eigenlijk niet gepland. :(

Je kan er vandaag nog heen hij zit er toch nog  ;)

Ja, maar Lars is natuurlijk al geweest en m'n ouders hebben geen zin om naar Zeeland te rijden... (maar ja, ik ben het ondertussen wel gewend hoor, mijn tijd komt nog wel, als ik een ***SPAM*** heb :) )
Groeten, Lonnie Bregman

Jarinka

Citaat van: lonnie20 op juli 31, 2011, 15:28:49 PM
Citaat van: jonas D op juli 31, 2011, 15:25:15 PM
Citaat van: lonnie20 op juli 30, 2011, 21:03:10 PM
Ik werd gebeld door Lars om mee te gaan vanavond, maar ik "moest" uit eten met m'n ouders. Slechter kon het eigenlijk niet gepland. :(
Je kan er vandaag nog heen hij zit er toch nog  ;)
Ja, maar Lars is natuurlijk al geweest en m'n ouders hebben geen zin om naar Zeeland te rijden... (maar ja, ik ben het ondertussen wel gewend hoor, mijn tijd komt nog wel, als ik een ***SPAM*** heb :) )
Waarschijnlijk ga ik donderdag (als hij er nog zit), omdat het toch wel een erg leuk steltje is. Ik ga met de trein naar Bergen op Zoom (2 uur vanuit A'foort), en huur daar een OV-fiets om de laatste tien kilometer te fietsen.
Groeten, Jarinka Heijink

jonas D

Citaat van: lonnie20 op juli 31, 2011, 15:28:49 PM
Citaat van: jonas D op juli 31, 2011, 15:25:15 PM
Citaat van: lonnie20 op juli 30, 2011, 21:03:10 PM
Ik werd gebeld door Lars om mee te gaan vanavond, maar ik "moest" uit eten met m'n ouders. Slechter kon het eigenlijk niet gepland. :(

Je kan er vandaag nog heen hij zit er toch nog  ;)

Ja, maar Lars is natuurlijk al geweest en m'n ouders hebben geen zin om naar Zeeland te rijden... (maar ja, ik ben het ondertussen wel gewend hoor, mijn tijd komt nog wel, als ik een ***SPAM*** heb :) )

Neem een ***SPAM*** met een tractor dan kan je er volgend jaar al heen ;D ;)
Groeten,
Jonas

Vincent Hart

Maar dan komt ie pas in 2013 in Zeeland aan  ;D
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

GijsB

Morgen naar de kwak bij Foxholmeer, heb ik toch een beter gevoel over dan die in de buurt van een dierentuin, en de dichtstbijzijnde dierentuin heeft geen kwakken
Gijs

Robert V.T

Morgenvroeg maar eens kijken op telpost de Nolle of er wat zwaluwtrek zal zijn, vanavond al een enorme groep(200 exx) gierzwaluwen foeragerend boven vlissingen.
Groeten,

Robert van Tiel

firecrest

Morgen weer eens trektellen op Parnassia :blink:

Jarinka

Morgen met m'n moeder naar Vogelpark Avifauna. M'n moeder vindt het leuk om er eens heen te gaan, en uiteraard heeft ze iemand nodig die de soorten aanwijst ;D
(en stiekem vind ik het ook wel leuk om Grielen te zien :P)
Groeten, Jarinka Heijink

Rickschonewille

Citaat van: Jarinka op augustus 01, 2011, 21:30:13 PM
Morgen met m'n moeder naar Vogelpark Avifauna. M'n moeder vindt het leuk om er eens heen te gaan, en uiteraard heeft ze iemand nodig die de soorten aanwijst ;D
(en stiekem vind ik het ook wel leuk om Grielen te zien :P )

Heb je al Kwakken in Nederland? Zo niet, dan gefeliciteerd alvast :P

Vincent Hart

Moeten we RobertvdM wel even in bedwang houden, die keurt alleen kwakkenwaarnemingen goed op 15+km van de dichtsbijzijnde dierentuin  >:D
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Jarinka

Citaat van: Vincent Hart op augustus 01, 2011, 22:35:00 PM
Moeten we RobertvdM wel even in bedwang houden, die keurt alleen kwakkenwaarnemingen goed op 15+km van de dichtsbijzijnde dierentuin  >:D
Bof ik ff dat dit een vogelpark is :angel:
Groeten, Jarinka Heijink

Rickschonewille

Jij kan toch ook goedkeuren, Vincent?  :police:

Vincent Hart

Precies, en ik ben corrupt als de pest ;)
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Jarinka

Vincent, er zat net een Grijskopspecht in m'n tuin. Kun jij hem alsjeblieft goedkeuren?
Oh ja, ik heb nog een lading bubbeltjesplastic die ik niet meer hoef ;)
Groeten, Jarinka Heijink

Robertmeer

Citaat van: Vincent Hart op augustus 01, 2011, 22:35:00 PM
Moeten we RobertvdM wel even in bedwang houden, die keurt alleen kwakkenwaarnemingen goed op 15+km van de dichtsbijzijnde dierentuin  >:D
En dan moet ik me nog inhouden om die dierentuinonzin geen commentaartjes te geven... >:D
Verder vloog er destijds met die Blauwvleugeltaling in het Zaans Rietveld ook een Kwak over en die heb ik gewoon geteld (= 3,5 km afstand tot Avifauna)  ;D

Jarinka, je zet die Kwakken toch wel op escape?  :angel:
Groet,
Robert van der Meer

Lees ook eens mijn weblog: http://robertbirding.wordpress.com/

Vincent Hart

Zullen we Jarinka (en anderen) dan maar gewoon evt. kwakken buiten het hek van Avifauna laten tellen?  :angel:

Zal ik niet moeilijk doen over jouw ooievaar-waarnemingen  >:D
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Jarinka

Citaat van: Robertmeer op augustus 01, 2011, 22:49:37 PMJarinka, je zet die Kwakken toch wel op escape?  :angel:
Die binnen het hekje wel :P
Groeten, Jarinka Heijink

GijsB

Citaat van: Vincent Hart op augustus 01, 2011, 22:53:14 PM
Zullen we Jarinka (en anderen) dan maar gewoon evt. kwakken buiten het hek van Avifauna laten tellen?  :angel:

Zal ik niet moeilijk doen over jouw ooievaar-waarnemingen  >:D

Zoals de juveniele kwak bij het foxholstermeer ;D ?
Gijs

Yeronimo

Citaat van: dralion13 op augustus 01, 2011, 23:24:13 PM
Citaat van: Vincent Hart op augustus 01, 2011, 22:53:14 PM
Zullen we Jarinka (en anderen) dan maar gewoon evt. kwakken buiten het hek van Avifauna laten tellen?  :angel:

Zal ik niet moeilijk doen over jouw ooievaar-waarnemingen  >:D

Zoals de juveniele kwak bij het foxholstermeer ;D ?

Goeie! Zonder kooitje eromheen :)
Ik zal vanmiddag even die kant op gaan.
Jeroen Breidenbach, 31 jaar
Leeuwarden

Yeronimo

Onderweg naar Groningen voor de Kwak :) weet niet of er nog iemand daar zal staan, anders tot zo :p
Jeroen Breidenbach, 31 jaar
Leeuwarden

Robert V.T

Morgenochtend naar de graszanger bij de Braakman.
Groeten,

Robert van Tiel

Sjouke Scholten

Morgen en zaterdag een gokje wagen op de Regent Honeyeater (Geschubde Honingeter...) in Australië :P
Met Vriendelijke Groeten,

Sjouke Scholten
Bakkeveen




smoely

Morgen ga ik eens een hapaxje wegwerken.  ;D