nieuwe foto bij naam??

Gestart door cora, augustus 01, 2006, 14:49:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

cora

Ik heb een vraag ik ben nog maar een paar dagen bekent met het forum en nu wil ik een foto bij mij naam plaatsen ik heb een foto opgezocht verkleind en opgehaald uit mijn map maar als ik nu op het forum kijkt blijft het oude figuurtje erbij staan als je bij gebruikers kijk met foto staat de nieuwe er wel bij wat doe ik niet goed???
NATUURLIJK !!! de groetjes van Cora de Groot

characea

Heb je hem wel als avatar geupload rechct onder ?

cora

Ik heb weer een tijd zitten proberen maar het lukt nog steeds niet . Ik ga naar  verander persoonlijke foto of naar avatarinstellingen ik heb bij allebei zitten proberen bij persoonlijke foto laat hij bij huidige foto wel de goede zien alleen op het forum zelf niet.
NATUURLIJK !!! de groetjes van Cora de Groot

marcel123

#3
Ik zie een halfgeopende vlinder..maar toevoegen lukt niet..

cora

klopt het is een adonisblauwtje maar als je bij gebruikers kijkt met foto staat die wel achter mij naam maar als ik iets instuur op het forum niet.
NATUURLIJK !!! de groetjes van Cora de Groot

characea

#5
En je was wel hierzo:

Jouw avatars
Typ een URL van een online avatar plaatje   (Terugzetten)
OF upload een nieuw plaatje van je computer

cora

ja daar was ik upload dan de foto die verkleind is van de computer maar wat moet ik bij url zetten??
NATUURLIJK !!! de groetjes van Cora de Groot

matthijsbroere

Citeermaar wat moet ik bij url zetten??
Niets. Er staat immers: typ de url OF upload een plaatje van je computer. Als je voor het laatste kiest vul je dus niets in bij de url.
Matthijs Broere

characea

Wat is het formaat van je plaatje ?
Is het meer dan 16 pixel bij 18 pixel ?

characea

Ik denk dat je plaatje 100 pixel bij 100 pixel is.
Probeer heteens met een plaatje dat maximaal 64 pixel bij 64 pixel is.

cora

hoi, ik heb het geprobeerd met 64bij 64 maar ook dat lukt niet ik denk dat ik he maar laat zitten en een bestaand figuurtje weer uit kies.
NATUURLIJK !!! de groetjes van Cora de Groot