Foto's aangespoelde vogels

Gestart door Thijs Fijen, maart 19, 2005, 20:38:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

Thijs Fijen

Hoi allemaal,

Iemand heeft indirect gevraagd aan mij of ik foto's van aangespoelde (zee)vogels heb. Heeft een van jullie er?? Het is voor een boek dat gemaakt wordt.

Thijs
Thijs Fijen

Bram Rijksen

Hoi Thijs,

Een paar vraagjes vooraf: wat voor 'n boek moet het worden, wie is de auteur, wat is het doel, waar moeten de foto's aan voldoen?
In principe heb ik een zeekoet, noordse stormvogel en blauwe reiger in de aanbieding.

Vriendelijke groet,

Bram Rijksen

Thijs Fijen

CiteerVoor een boek ter identificatie van aangespoelde zeevogels worden foto's gezocht.
De foto die ik op Wika Schier gemaakt heb van een papegaaiduiker komt ook in dit boek. De man die dit boek aan het maken was (Todd Hass) vroeg of ik nog meer foto's had van aangspoelde zeevogels.

Zelf heb ik geen andere foto's van aangespoelde beesten, maar misschien hebben jullie nog wel mooie foto's die in het boek gebruikt kunnen worden. Als hij de foto's kan gebruiken voor het boek krijg je 2 exemplaren van het boek zodra het uitgegeven wordt.

Hier is een voorbeeldpagina van het boek te bekijken:
http://www.tufts.edu/vet/seanet/seanet_bookpages.htm

Dus de vraag: Als je nog mooie foto's hebt van aangespoelde vogels, zou je die dan naar mij kunnen sturen (hammers@gmx.net), dan zal ik zorgen dat ze bij Todd Hass terecht komen.

Alvast bedankt,

Martijn

Thijs Fijen

Thijs Fijen

CiteerVolgens mij had hij zeekoet ook al wel compleet en een natuurlijke omgeving is natuurlijk wel zo mooi.

Dit was een lijstje onderaan zijn mail:

Thick-billed Murre (Uria lomvia)
Dovekie (Alle alle)
Black Guillemot (Cepphus grylle)
Atlantic Puffin (Fratercula arctica)
Glaucous Gull (Larus hyperboreus)
Northern Gannet (Morus bassanus)
Cory's Shearwater (Puffinus diomedea)
Manx Shearwater (Puffinus puffinus)
Long-tailed Duck (Clangula hyemalis)
Red-breasted Merganser (Mergus serrator)

En dit mailde hij vervolgens nog:
I would be remiss if I didn't ask whether you had any other good beached bird images of other species -- we'd certainly be interested in taking a look at those too if it is not too much trouble. For example, we are still struggling to find good Razorbill and Great Cormorant shots.

Martijn
Thijs Fijen

thijs

Ii heb ook nog een Zeekoet, maar die zoekt ie zo te zien niet :unsure:

Thijs
Thijs Udo
VWG Alkmaar

Thijs Fijen

mail die man die in het mailtje staat zelf maar en stuur hem die foto's maar op...
Thijs Fijen

Volstrekt Ridicuul

Ik heb een groot gedeelte van het geraamte van een Knobbelzwaan op foto..
Gegroet L. van der Weide