Kleur van hyperlinks

Gestart door han.endt, januari 13, 2010, 09:45:40 AM

Vorige topic - Volgende topic

han.endt

Misschien dat iemand op het forum dit toevallig weet: de links (op bijv. google, maar ook op andere sites) verkleuren bij mij plots niet meer. Dat is onhandig, want dan kan ik niet meer zien welke links ik bezocht hebt. Ik heb geen geschiedenis of iets dergelijks gewist. Ik kon op het internet zo gauw geen informatie hierover vinden. Althans niets waar ik wat aan had. Iemand?

Michiel en Milka

http://eerstelinie.nl/hetkan/ie7/tekst/linkskleuren.htm

Dit verklaart niet waarom eea niet meer werkt, maar legt wel uit hoe je kleuren in kunt stellen (in ieder geval in IE7)

Groet, Michiel

han.endt

Ja, die opties bij internetopties in het menu Extra ken ik. Daar zit het probleem niet. Althans het veranderen van de instellingen aldaar lost niets op.
Toch bedankt voor de reactie!

HPM

Ik Firefox heb ik nooit verschil gemerkt, ook al staan de instellingen goed.
In IE en Opera werkt het wel.

--
Groeten, Herman van der Meer
Herman van der Meer

han.endt

Hallo Herman,

Ik gebruik Internet Explorer (laatste versie). Ik heb Firefox maar weer eens geïnstalleerd en die doet het wel goed.

markmeijrink

Bij Firefox werkt het als volgt: zet je de opties "nooit geschiedenis bijhouden" aan dan onthoudt de browser ook niet een geschiedenis qua links en dus het wel of niet verkleuren. Misschien dat hetzelfde principe geldt voor IE?

M.v.gr. Mark

han.endt

#6
Citaat van: markmeijrink op januari 20, 2010, 21:02:06 PM
Misschien dat hetzelfde principe geldt voor IE?

Nee helaas. Ik kom op het internet wel vragen over het onderwerp tegen, maar ook daar geen oplossingen. Het gekke is dat het tot voor kort niet zo was en ik naar mijn idee ook nergens 'aangezeten' heb.

Er zijn overigens sites waar het verkleuren wel plaats vindt, maar hier zal deze verkleuring dan bij de site zelf gedefinieerd staan.

Elachista

Internet Exploder is sowieso van Microsoft = no done.
Groet,
Tymo