nog een bezig stelletje

Gestart door huysse, juli 13, 2006, 22:05:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

huysse

Nog een stelletje maar bezig met iets anders dan het stelletje van Hans.
Zit hier een roofvlieg een andere vlieg om zeep te helpen?

Marijke

gardensafari

De ietwat treurige en teneergeslagen blik in de ogen van de onderste doet mij inderdaad vermoeden dat zijn levenslicht langzaam aan het doven is....
Maar je, de bovenste heeft dat weer nodig om zich in de activiteit te kunnen storten die zo treffend staat afgebeeld op mijn foto....

Groetjes,

hans
Groetjes,

Hans Arentsen
www.gardensafari.nl

Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.

huysse

Ja er was toch iets met maag en liefde, en dan vooral bij mannetjes?
Zou de bovendste dan een mannetje zijn?

Marijke

gardensafari

Dit klopt niet (oppassen als een hartchirurg dat tegen je zegt). Dat spreekwoord waar jij op doelt is van toepassing als de vrouw manlief voorziet van de nodige welsmakende spijzen. Dit kereltje heeft zo te zien dat beestje helemaal zelf moeten vangen. En dan is er voor de liefde in de romantische betekenis weinig ruimte.
Groetjes,

Hans Arentsen
www.gardensafari.nl

Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.

huysse

Na manlief voorzien te hebben van een copieuze maaltijd heeft het vrouwtje zich bescheiden teruggetrokken, zoals vrouwtjes dat doen,

Marijke

Mark van Veen

In dit geval is de bovenste een vrouwtje (puntig achterlijf), namelijk de roofvlieg Machimus atricapillus en de onderste een mannetje (ogen tegen elkaar), namelijk een snipvlieg Rhagio spec.. Die onderste is vermoedelijk nu al dood, omdat de roofvlieg een verteringssap inspuit dat de prooi oplost.

NB De sexe kenmerken verschillen per groep, zo hebben roofvliegen de ogen altijd uit elkaar.
groet,

Mark van Veen

huysse


gardensafari

Als je manlief zo'n afgelebberde snip voorzet, dan komt er van het liefdesleven ook niet veel terecht. Dat wordt dan dubbele girlpower, vrees ik.
Groetjes,

Hans Arentsen
www.gardensafari.nl

Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.

gardensafari

CiteerGIRLPOWER!

Marijke
Al gekeken bij "misbaksel" in het libellenforum?

Groetjes,

hans
Groetjes,

Hans Arentsen
www.gardensafari.nl

Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.

huysse

CiteerAls je manlief zo'n afgelebberde snip voorzet, dan komt er van het liefdesleven ook niet veel terecht. Dat wordt dan dubbele girlpower, vrees ik.
Oh van die spijtoptanten. Nooit geweten dat dat met niet kunnen koken te maken had!
En nu moet ik op een ander forum ook nog een recept voor jonge flamingo's leveren!

Marijke

boogey55

CiteerGIRLPOWER!

Marijke
PFFT!  :angry:  
Groet, Pim Frijling
Wolvega

gardensafari

Ja, Pim, dat gaat niet zonder toelichting. Is er iets mis met GIRLPOWER? of is er iets anders dat je dwars zit in deze hoogstaande thread?
Groetjes,

Hans Arentsen
www.gardensafari.nl

Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.

Stippen

CiteerIs er iets mis met GIRLPOWER?
powder schrijf je toch met een d erin?
Groet,
Kees van der Krieke | stippen.nl

huysse


gardensafari

#14
Kees, het gaat hier om power, je weet wel, het spul dat door chemische of nucleaire acties wordt opgewekt en dan via draden wordt verspreid. Deze draden zijn volledig negatief geladen. Daarom kan er veel energie doorheen en is sprake van power. Deze energie is negatief geladen en daarom is sprake van girlpower, snapppie?
Groetjes,

Hans Arentsen
www.gardensafari.nl

Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.

Stippen

Vrouwen en negatieve energie,
Hans, kan je me ook iets vertellen wat ik nog niet wist?
Groet,
Kees van der Krieke | stippen.nl

gardensafari

Ik denk dat je nu wel erg dicht aan de rand van de afgrond balanceert. En ik heb hoogtevrees... :o  
Groetjes,

Hans Arentsen
www.gardensafari.nl

Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.

Stippen

CiteerIk denk dat je nu wel erg dicht aan de rand van de afgrond balanceert. En ik heb hoogtevrees... :o
Het valt mee hoor, de klap was hard, maar als ik nu omhoog kijk heb ik wel een interessant perspectief
Groet,
Kees van der Krieke | stippen.nl

Mark van Veen

Proef ik hier heren die niet graag uitgezogen worden  :rolleyes:  
groet,

Mark van Veen

gardensafari

CiteerProef ik hier heren die niet graag uitgezogen worden  :rolleyes:
Als ik heel diep over jouw zin nadenk, dan kom ik op een contradictio in terminis....

Bovendien dat had ik achter jou niet gezocht!
Groetjes,

Hans Arentsen
www.gardensafari.nl

Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.

boogey55

#20
CiteerJa, Pim, dat gaat niet zonder toelichting. Is er iets mis met GIRLPOWER? of is er iets anders dat je dwars zit in deze hoogstaande thread?
Als ik mijn power gebruik heet het macho...  :gun:
Niet dat ik vrouwen uitzuig   :rolleyes:  
Groet, Pim Frijling
Wolvega

Mark van Veen

Citeer
CiteerProef ik hier heren die niet graag uitgezogen worden  :rolleyes:
Als ik heel diep over jouw zin nadenk, dan kom ik op een contradictio in terminis....

Bovendien dat had ik achter jou niet gezocht!
Wat was dat ook alweer, met 'in the eye of the beholder' ...
groet,

Mark van Veen