Hoofdmenu

Zwarte Zeekoet

Gestart door August, december 04, 2009, 17:37:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

HPM

Citaat van: mabeline op januari 10, 2010, 17:20:51 PM
ik heb hier allemaal geen zin in, laat maar zitten, ik ben nou eenmaal een leek in de vogelwereld

Dit heeft niets met lekerigheid op vogelgebied te maken. Ik heb deze Zwarte zeekoet nooit gezien.
Ik weet niet eens meer of ik ooit wel eens een Zwarte zeekoet heb gezien. Toch voel ik mij in staat
om over dit verhaal iets te zeggen. Gewoon naar de waarnemingen en de foto's kijken en bedenken
wat het meest waarschijnlijke scenario is.

--
Groeten, Herman van der Meer


Herman van der Meer

pwolf

Citaat van: mabeline op januari 10, 2010, 16:55:55 PM
je moet het ook vooral niet geloven, als de mensen die er waren het nou maar weten.
De link van natuurbericht is natuurlijk ook gewoon een grote grap

Diana,

mijn ongeloof is helemaal niet persoonlijk bedoeld, sommige van mijn Katholieke vrienden noemen mij Thomas. Ik denk dat Harvey het een leuk en aansprekend verhaaltje vond en heeft daarom, vermoedelijk op basis van dezelfde informatie die in dit topic te lezen is, een berichtje getyped. Lijkt me wel slim om dat natuurbericht te verversen, de koet was tenslotte de volgende dag (7 jan) al weer boven water.

groeten, pim
Pim Wolf, Vlissingen

Jeroen Nagtegaal

nou... ze hebben niet echt opgelet of weten meer dan ons.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

pwolf

Citaat van: Jeroen Nagtegaal op januari 10, 2010, 20:47:16 PM
nou... ze hebben niet echt opgelet of weten meer dan ons.

hullie weten nooit meer dan ons Jeroen.

groten, pim

Pim Wolf, Vlissingen

Gerard Troost

Op DVN trouwens een paar fotos van Jaap vd Hiele van een dode zeehond die >600 gram (!!!) Zwarte Zeeeend-veren in zn maag had. (En daar dus nogal dood van ging). Het verhaal dat zeehonden dus geen vogels eten klopt niet dus niet.
Groet,
Gerard Troost
www.trektellen.org
www.twitter.com/migrations

www.twitter.com/trektellen