Hoofdmenu

Commentaarfunctie telmee werkt niet

Gestart door Erik van Dijk, november 28, 2009, 19:42:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

Erik van Dijk

Bij onderstaande waarnemingwerkt de commentaarfunctie niet:

[Link verwijderd]

De melding No permission krijg ik.


Dit was mijn reactie.
Beste Erik,

Ik heb hiervoor geen apparatuur.

Gedetermineerd op basis van vluchtpatroon, silhouet en formaat.

Groet erik
Met vriendelijke groet

Erik van Dijk

Erik Korsten

Dag Erik,
goed dat je dat hier even meldt, blijkbaar zijn een paar goed werkende functise in de overgang naar de nieuwe versie weer minder goed gaan werken. Ik zal het eens testen bij een waarneming van mezelf en het melden bij de telmee-beheerders.

Over je waarneming: "baard- of brandts vleermuizen" zijn op deze manier niet met zekerheid te onderscheiden van andere soorten vleermuizen. Het gedrag wijst een beetje in die richting maar er zijn ook andere Myoten die dit jachtgedrag kunnen vertonen. Ik zal hem daarom beoordelen als "onvoldoende bewijs".

Met vriendelijk groet,

Erik Korsten

Ineke

Hallo validatoren,

Goed dat jullie even melden dat er zaken niet goed gaan. We pakken het maandag op.

Groet,
Ineke

Team Telmee

Hinko

#3
Citaat van: antimoon op november 28, 2009, 19:42:46 PM
Bij onderstaande waarnemingwerkt de commentaarfunctie niet:
[Link verwijderd]


Grappig, als ik de link volg ben ik ingelogd als Erik van Dijk
mvgr, Hinko

marijn

Hoi Hinko en anderen,

De link die door Erik van Dijk gepost werd, is een link uit een mail die uitsluitend voor de validator zelf bedoeld was, een soort snelle link naar de waarneming zonder in te hoeven loggen. We hebben deze voor de veiligheid daarom uit de post en Hinko's citaat verwijderd.
In de validatiemail zal voortaan duidelijk aangegeven worden dat dit soort links alleen voor persoonlijk gebruik zijn. Daarnaast zal de link in de mail waarschijnlijk gaan verwijzen naar een andere pagina waarbij wel altijd gecheckt wordt of je toegangsrechten hebt.

Vriendelijke groeten,
Marijn

Team Telmee
Marijn Prins