Hoofdmenu

voorjaar

Gestart door hiskodevries, maart 14, 2005, 11:07:55 AM

Vorige topic - Volgende topic

boogey55

CiteerWanna1, waarom dat anonieme gedoe van je? Is het nou echt zo'n probleem voor je om je naam te noemen? En off-topic of niet, we zouden graag zien dat je je aan de huisregels houdt. We hebben het hier al eerder over gehad, dus werk nou eens mee Piter A.
Kont tegen de krib?  :P  
Groet, Pim Frijling
Wolvega

Ellen Luijks

Om even op de lente terug te komen, want daar ging deze topic toch over?
De discussie over de namen moet je ergens ander voeren!!!!

Ik kreeg vandaag een mailtje over de boerenzwaluw en die ga ik gewoon invoeren.

Ik kreeg het volgende
Citeer
Enigszins te verwachten met het mooie weer van vandaag, maar toch mooi bij de tijd: eerste Boerenzwaluw (man, ouderwets op draad zittend tussen Ven Zelderheide-grens). Het kolonietje Blauwe Reigers in de Paesplas bij Gennep telde 19 nesten, waarvan enkele nog niet helamaal af waren.

Limburg is toch een beetje buitenland, dus zo raar is het niet.

Groetjes,

Groetjes

Ellen

Thijs Fijen

nou weer even on topic. het vervolg van het offtopic onderwerp kunnen jullie elders vervolgen (hoewel ik er mee eens ben, maar dat terzijde)

Ik heb mijn eerste vleermuis weer gezien.. voor de rest eigenlijk nog geen zomervogels (mischien boerenzwaluw)
Thijs Fijen

boogey55

Vandaag aardhommels en motten zien vliegen.
Ook een spoor van een kever gezien.
Groet, Pim Frijling
Wolvega

Ellen Luijks

vandaag hommels, vliegen en een klein blauw vlindertje gezien.

In het weekende nog sneeuw en nu 21,5 graad. (Hier dan) Het is zomer!! We slaan we winter voor het gemak maar over.

HEERLIJK!!!
De vogels fluiten, de lucht is blauw. Wat een heerlijk weer.
Groetjes

Ellen

Marianne

Jaja, en ik was zo "dom" om met een trui en een winterjas aan te gaan vogelen.
Gelukkig wel een flesje water bij me, maar warm was het wel. Nu, om half twaalf 's avonds, harde wind en regen tegen de ramen. Hopelijk morgen weer een zonnetje.......... B)  
groet,
Marianne Cramer

jasper

Vandaag een Overzwaluw gezien bij de Bovenmeent (zie Gooisch Vogelnet) dus de lente is echt begonnen  :lol:  

boogey55

de "boeren" waren nog niet op hun plek
Groet, Pim Frijling
Wolvega

Marianne

Ondanks de overvloed aan muggen......
groet,
Marianne Cramer