huidjes uit de oude doos

Gestart door ronald, oktober 24, 2009, 12:56:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

ronald

op het huidjesforum staan nog veel topics zonder einde, terwijl de huidjes er vaak goed herkenbaar zijn. ik probeer deze zoveel mogelijk af te ronden, dus wie nog een oude vraag heeft openstaan, je kunt altijd even kijken of er alsnog een antwoord komt. het gaat terug tot 2006, maar de huidjes zien er tegenwoordig nog net zo uit.

ook wordt er hier en daar gesproken over ingewikkelde kenmerken, wat volgens mij (of voor mij) enigzins afschrikkend werkt, als je het net als mij (eerst) bij de grote libellen houdt, dan kun je bijna alle soorten met het blote oog (heel soms met een loepje) herkennen.

ik plaats dit topic hier maar even, anders verdwijnt het in een hoop andere topics, en mogelijk letten sommige mensen nog maar nauwelijks op het huidjesforum.
groeten, Ronald van Seijen

ronald

ik geloof dat ik nu alles wel bij de kop heb gehad wat nog openstond/ waar ik het niet mee eens was/ wat er nog toe doet, en wat binnen mijn bereik ligt. ook mooi op tijd dat ik erdoor ben, want opmerkelijk genoeg zie je na urenlang staren naar huidjesfoto's en in een duits boek de huidjes bijna vliegen  ;)
groeten, Ronald van Seijen