3 Vogelboeken te koop

Gestart door michel.wissink, augustus 26, 2009, 20:59:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

michel.wissink

Ik wil de hieronder getoonde boeken van de hand doen tegen een kleine vergoeding, omdat ik spaar voor de ANWB-gids.
Wie heeft er belang bij (een van) deze titels?
De bovenste twee zijn nagenoeg ongebruikt en dus in nieuwstaat; de onderste is al wat ouder (1981  ;D) en bevat enkele aantekeningen in potlood.
Groeten,
Michel

Katoelenkiekers.nl

Camera: Fuji FinePix HS10 en FinePix S1
Kijkers: Nikon Action 8x40; Bynolyt Target 60

temmie

#1
Aandoenlijk!
Ik weet nog, toen ik 12 was, en de Johnson in de bus viel (ook via post-order gekocht). Dat was een mooie dag!
Als je niet naar uilen (moet je toch vooral de geluiden kennen), spechten (zijn niet zo interessant in Europa  ;D, Honingzuigers, Timalia's (deze twee groepen zijn ook maar aan de grenzen van de west-palearctic te vinden), heggemussen, lijsters, kraaien spreeuwen en mussen (who cares?  :wacko: ) kijkt, is dit een goeie link:
http://books.google.nl/books?id=YqHlOcjmanYC&printsec=frontcover#v=onepage&q=&f=false
Groeten, L13v3n D3 T3mm3rm@n
Mijn laatste (vogel)reis

michel.wissink

Op zich wel een mooie informatieve site, als je 24/7 on-line bent.
Maar ik wil graag ook iets tastbaars, een compleet naslagwerk dat in m'n rugtas meekan het veld in  ;)
Groeten,
Michel

Katoelenkiekers.nl

Camera: Fuji FinePix HS10 en FinePix S1
Kijkers: Nikon Action 8x40; Bynolyt Target 60

temmie

Opzich kan ik je de mijne wel geven, maar telkens ik een vogel zie brand ik een groot gat in die bladzijde. Mijn gids is dus een aaneenschakeling van stukken papier en brandvlekken. Voor Noord-Amerikaanse dwaalgasten is hij wel nog bruikbaar  ;D
Groeten, L13v3n D3 T3mm3rm@n
Mijn laatste (vogel)reis

michel.wissink

Citaat van: temmie op augustus 27, 2009, 23:32:04 PM
Opzich kan ik je de mijne wel geven, maar telkens ik een vogel zie brand ik een groot gat in die bladzijde. Mijn gids is dus een aaneenschakeling van stukken papier en brandvlekken. Voor Noord-Amerikaanse dwaalgasten is hij wel nog bruikbaar  ;D
:huh:
We dwalen af, Temmie.
Ik wil bovenstaande boeken graag kwijt aan een liefhebber, en zodra dat gelukt is, komt bij mij de ANWB-gids in huis.

Groeten,
Michel

Katoelenkiekers.nl

Camera: Fuji FinePix HS10 en FinePix S1
Kijkers: Nikon Action 8x40; Bynolyt Target 60