Hoofdmenu

maatje gezocht

Gestart door mabeline, augustus 01, 2009, 10:37:59 AM

Vorige topic - Volgende topic

mabeline

hallo allemaal,

misschien zit ik helemaal verkeerd hier, of is het niet de bedoeling van dit forum.

Ik ben op zoek naar iemand bij mij uit de omgeving om zo af en toe is mee op uit te trekken voor waarnemingen/foto's

ik kom zelf uit dordrecht

groet diana
Bedankt voor het kijken en/of reactie

Met vriendelijke groet Diana

michel.wissink

Hallo Diana,

Welkom, en op zich zit je wel goed hier.
Vreemd dat er geen reacties komen. Misschien moet je iets meer over jezelf vertellen, en wat je zoal interesseert voor het waarnemen / fotograferen.
Veel succes en plezier!
Groeten,
Michel

Katoelenkiekers.nl

Camera: Fuji FinePix HS10 en FinePix S1
Kijkers: Nikon Action 8x40; Bynolyt Target 60

mabeline

Dat is wel een goede tip, verbaasde mij ook dat er helemaal geen reactie op was.

Mijn interesse ligt bij vlinders libellen en eigenlijk ook de insekten (vliegen, wantsen, kevers etc)

verder ben ik 27 jaar, en zoals gezegd woonachtig in Dordrecht. Regelmatig probeer ik in de omgeving (straal van 45 minuten) van mijn huis diverse natuurgebieden te bezoeken

Wie heeft er zin om af en toe is mee te gaan?

groet diana
Bedankt voor het kijken en/of reactie

Met vriendelijke groet Diana

Antonie Blom

Hallo Diana, zal je vanavond een mailtje sturen, maar even in het kort. Ik woon in Hardinxveld-Giessendam (en kan vanuit mijn huis de afvalverbranding van Dordt zien  ;D) en vind het wel leuk om eens samen naar vlinders / libellen te gaan zoeken. Groeten.
Met vriendelijke groeten, Antonie Blom

Op https://sandra-antonie.smugmug.com/ is een selectie van mijn foto's te vinden.

mabeline

hartstikke leuk, woon je inderdaad in de buurt

wacht je mailtje af :blink:

groet diana
Bedankt voor het kijken en/of reactie

Met vriendelijke groet Diana

Rickgel1

Hoi,

Nu heb ik hem gevonden ;D. Wat ik al zei ik woon in Rijsenhout. En das precies ongeveer op 45 mins afstand (zonder file) van Dordrecht. Nou je weet me mail al dus dat komt denk ik wel goed :duim:
Bedankt voor de reactie!

Rick Geling

mabeline

hey rick,

ja je hebt al een mailtje terug inmiddels :blink:

Bedankt voor het kijken en/of reactie

Met vriendelijke groet Diana