Telescoop kopen

Gestart door Lonnie Bregman, augustus 08, 2009, 09:39:16 AM

Vorige topic - Volgende topic

Lonnie Bregman

Tja, ik ben ook op zoek naar een betaalbare, maar goede telescoop. Ik wil er geen foto's mee gaan maken (maar als het er goed mee kan, is dat niet erg, hoor ;)).
Persoonlijk leek mij deze wel een goede, maar dan moet er wel nog een goede statief bij: http://www.vanguardgb.com/details.php?id=430, is deze de moeite waard om uit te proberen?
Je kunt hem wel gewoon in Nederland kopen voor rond de €450,-

Ik wacht de reacties af!
Groeten, Lonnie Bregman

Tim Asbreuk

Ik heb geen ervaring met deze scoop, maar denk er wel aan dat je er ook nog een statief bij moet kopen.
Met vriendelijke groet,
Tim Asbreuk

Jeroen Nagtegaal

Ik heb voor €500.-- 2e hands een Kowa TSN 821m gekocht, zou dus ook even 2e hands overwegen. Wsa overigens bij Foto Rooijmans in Budel.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Lonnie Bregman

Citaat van: Tim Asbreuk op augustus 08, 2009, 10:00:27 AM
Ik heb geen ervaring met deze scoop, maar denk er wel aan dat je er ook nog een statief bij moet kopen.

Ja, dat zei ik toch ook al? Die kan je trouwens gewoon in diezelfde winkel kopen voor ongeveer €150,-

Citaat van: Jeroen Nagtegaal op augustus 08, 2009, 11:40:00 AM
Ik heb voor €500.-- 2e hands een Kowa TSN 821m gekocht, zou dus ook even 2e hands overwegen. Was overigens bij Foto Rooijmans in Budel.

Als alle telescopen op die site (http://www.fotorooijmans.nl/) tweedehands zijn, ziet dat er goed uit! Alleen jammer dat er geen prijzen bij staan.
Groeten, Lonnie Bregman

Jeroen Nagtegaal

Je kan foto rooijmans het beste gewoon even mailen, dan krijg je een up to date antwoord
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Lonnie Bregman