knalgele vogel in tuin

Gestart door winterkoning25, februari 19, 2005, 11:57:06 AM

Vorige topic - Volgende topic

jennifer

CiteerEerder zo van: "dat zie je toch"
Maar ik kan niet voor andere denken;)

psies,  net hoe je het zegt
maar laat ik er geen probleem van maken, want die zijn er al genoeg in de wereld. ;)  
-x jennifer x-

Bram Rijksen

Citeer

dit komt meer geërgerd dan politiek correct over. je bent zeker geen 16 jaar en in mijn geval beginnend vogelaar?
Néé, was 't maar waar! (en dat ik dan wist wat ik nu weet...).

Maar nu even serieus Jennifer: mijn reactie kwam inderdaad voort uit een lichte irritatie. De aanleiding voor die irritatie is wat mij betreft nog steeds begrijpelijk, maar de manier van reageren kwam misschien onaardiger over dan bedoelt; excuses daarvoor.
En Thijs (en Jasper in het bijzonder): bedankt voor de begripvolle reacties!

Vriendelijke groet,

Bram


 


jennifer

ik ben er al weer overheen ^_^  (grapiej)
maar waarom was je geirriteerd dan?
-x jennifer x-

Bram Rijksen

Citeerik ben er al weer overheen ^_^  (grapiej)
maar waarom was je geirriteerd dan?
Tja Jennifer; na het plaatsen van de foto was de discussie eigenlijk wel een beetje voorbij, nietwaar? Een kanariepiet is en blijft een kanariepiet..

Toch zeg je vervolgens: "ik vind t namelijk nog steeds een beetje in de richting van een kakariki gaan. maar iedereen zijn eige mening."

Vooral met je laatste zin lijk het erop dat determineren een kwestie is van 'meeste stemmen gelden'. En kan natuurlijk nooit het geval zijn; wit is wit, zwart is zwart, ongeacht de mening die iemand hierover heeft.


Vriendelijke groet,

Bram

thijs

CiteerToch zeg je vervolgens: "ik vind t namelijk nog steeds een beetje in de richting van een kakariki gaan. maar iedereen zijn eige mening."

Vooral met je laatste zin lijk het erop dat determineren een kwestie is van 'meeste stemmen gelden'.
Om toch nog even mijn (laatste) zegje te doen.
Ik ben niet van mening dat de laatste zin van Jennifer een opening impliceerd dat de meeste stemmen gelden. (netjes hè, anders geprobeerd maar dat werd ook weer "geërgerd")
Maar ondertussen gaat het allang niet meer over de vogel in kwestie, dus of hiermee kappen of een Topic: hoe te reageren op een in jouw ogen niet geheel kloppend bericht" ;)

Thijs
Thijs Udo
VWG Alkmaar

jennifer

goed idee haha :P
begrijpen we ook weer wat meer van elkaar.
en toch: 'ik vind...' duid op een mening van iemand, andere vonden dat het een kanariepietje was, mij leek het een kakariki maar oke, ik ben uitgepraat. ^_^  
-x jennifer x-

-Arthy-

ik dacht ook aan een kakariki dit omdat de vogel groot oogt op de foto
en ik dacht zelf dat zn staart gewoon miste of heel erg gesleten was.
naar de snavel had ik niet gekeken, en ik had ook over dat stukje tekst gelezen
:blink:

Overgens werk ik dagelijks met allerlei kanariepietjes ;)
Alleen veel te snel beoordeeld op deze foto natuurlijk  :wub:  
Rick Gevers

jasper

Dat is door meerdere mensen dus gebeurd ;)