Hoofdmenu

Matchmaking

Gestart door Stippen, juni 02, 2006, 16:52:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

Stippen

Het zijn mooie beesten, maar wel erg saai.
Ze zitten daar maar.

Dus toen ik op 1 zuringplant 2 kleine wespenbokken vond heb ik ze eens aan elkaar voorgesteld om te zien of er nog wat leven in de brouwerij zou komen.


Ok, ok, ik weet het, alles wat je zegt is waar, en ze zijn nog minderjarig ook!
Maar het levert wel een mooi kodakmoment op!
Groet,
Kees van der Krieke | stippen.nl

Imperator

vriendelijke groet,

Trees

gardensafari

Loverboy! Het aanzetten tot prostitutie is nog steeds strafbaar. En jij durft het bewijs tegen jezelf gewoon op het net te zetten? Lijkt mij niet handig....

Groetjes,

Hans Arentsen
www.gardensafari.nl

Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.

gardensafari

CiteerIk zeg weer : WOW
Voyeurisme is ook niet populair onder het gewone volk.
Groetjes,

Hans Arentsen
www.gardensafari.nl

Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.

huysse

Ik snap niet wat hier mis mee is, vroeger zaten wij bij elkaar op de rug en deden tikkertje.
Maar ja, daar heb je in ieder geval 4 voor nodig.

marijke

gardensafari

Ik geloof niet dat die twee tikkertje spelen....
Groetjes,

Hans Arentsen
www.gardensafari.nl

Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.

Danielle

#6
Verstoppertje dan  :D ?
Groetjes,
Danielle

huysse

CiteerIk geloof niet dat die twee tikkertje spelen....
't is maar net wat je aan wil tikken, wij tikten elkaar op de schouder.

marijke

gardensafari

Citeer
't is maar net wat je aan wil tikken, wij tikten elkaar op de schouder.

marijke
Ja kijk, zo wordt het natuurlijk nooit wat....
Groetjes,

Hans Arentsen
www.gardensafari.nl

Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.

Stippen

CiteerLoverboy! Het aanzetten tot prostitutie is nog steeds strafbaar. En jij durft het bewijs tegen jezelf gewoon op het net te zetten? Lijkt mij niet handig....
Ik heb alle opbrengsten overgemaakt naar dierenambulance Harfsen
Groet,
Kees van der Krieke | stippen.nl

gardensafari

CiteerIk heb alle opbrengsten overgemaakt naar dierenambulance Harfsen
Ja, dat heb ik gemerkt. Ze stonden meteen bij mij op de stoep met een dwangbuisje. Het kostte mij erg veel moeite ze ervan te overtuigen dat ik geen varken was met een gebroken tong. Pas na een half uur zijn ze weer vertrokken.....
Groetjes,

Hans Arentsen
www.gardensafari.nl

Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.

Stippen

#11
[size=8]Het geld was bestemd voor een fruitvliegjeskwekerij.
Deze zouden worden ingezet door de waterjuffertraumahelicopter, die zoals je weet juffers uit spinnenwebben haalt. De spinnenbond was in het geweer gekomen en dus werd besloten de juffers te vervangen door fruitvliegjes.
Nu schijnt de NVTBVFV harde acties aangekondigd te hebben.[/size]
Groet,
Kees van der Krieke | stippen.nl

gardensafari

#12
Ja die NVTBVFV is geheel verhard. In de jaren vijftig, het is één van de oudste verenigingen gericht op het behoud van één diersoort, was het een deftige mannenclub met Molly Geertsema als voorzitter. Er was zelfs sprake van dat het de KNVTBVFV zou worden, maar het predicaat is nooit verleend. In de jaren zestig ging het mis. Het voorzitterschap werd overgenomen door Roel van Duijn. Ik weet nog een keer op mijn middelbare school dat we druk doende waren met het kruisen van die beestjes. Daartoe werd het ene diertje bovenop het andere gezet en dan maar afwachten of ze ook wilden doen wat des fruitvliegs is. Plotseling werden de deuren opengegooid en verschenen enkele uiterst langharige figuren, zowel van mannelijke als van vrouwelijke kunne, voorzover dat althans vast te stellen was in de uiterst ruimvallende, gebloemde en kleurrijke kleding die destijds het straatbeeld zo beheerste. Zij hadden hun gelaat met de lange haren afgedekt, niet ongelijk de manier waarop bepaalde islamitische vrouwen hun burka dragen. Ze hebben op hardhandige wijze alle fruitvliegjes bevrijd, waarbij zij er zelfs niet voor terugschrokken fruitvliegjes die in een innige omhelzing verkeerden bruut te scheiden. De betrokken vliegjes werden allemaal "vrijgelaten" en ondanks het feit dat menig klasgenoot een innige band met enkele exemplaren had opgebouwd, hebben we er nooit meer één terug gezien. Behalve Jan-Jaap die vlak bij één der geopende vensters de hem zo geliefde Melanie terugvond in een spinnenweb, alweer zij op gruwelijke wijze werd uitgezogen door een vervaarlijk ogende muurkaardespin.
Hierna is de NVTBVFV verder afgegleden en nu schijnen ze zich zelfs op te werpen als hoeders van de rechten van de strontvlieg.

Het kan verkeren.
Groetjes,

Hans Arentsen
www.gardensafari.nl

Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.

Stippen

Die Molly Geertsema, deed die niet iets in aquariums?
Groet,
Kees van der Krieke | stippen.nl

gardensafari

Aquariums? Niet dat ik weet. Kun je dat nog toelichten?
Groetjes,

Hans Arentsen
www.gardensafari.nl

Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.

huysse

Ik geloof dat dat de Afrikaanse versie van Molly was.

Marijke

Stippen

CiteerIk geloof dat dat de Afrikaanse versie van Molly was.

Marijke
Oh is dat niet dezelfde? Ach de ene rare gup of de andere...
Groet,
Kees van der Krieke | stippen.nl