Kameelhalsvlieg

Gestart door Goyatlah, april 30, 2009, 01:42:13 AM

Vorige topic - Volgende topic

Goyatlah

Maar valt er nog wat meer over te zeggen?
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Arp

Hoi Dolf,

Naar aanleiding van je "vlieg" heb ik toch maar eens wat verder zitten puzzelen met het idee van een overzichtje voor de Nederlandse soorten uit dit topic ooit, maar ik kom er nog niet helemaal uit.

Dit beest zal vermoedelijk Xanthostigma xanthostigma zijn, met een klein beetje twijfel nog richting Subilla confinis - ik moet nog duidelijkheid krijgen over hoe diagnostisch de achterlijfstekening is en ik snap één van de kenmerken uit een tabelletje dat ik van Jacomijn kreeg nog niet helemaal ... enfin, wordt binnenkort weer eens vervolgd  ;)
Groetengedoe, Arp (wrn - JungleDragon)

Goyatlah

Bedankt Arp. Als je deze foto nodig hebt (ik heb er misschien nog wel 1 of 2 van een andere kant) geef je maar een gil.
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Arp

Hoi Dolf,

Citaat van: Goyatlah op mei 06, 2009, 00:17:59 AMAls je deze foto nodig hebt (ik heb er misschien nog wel 1 of 2 van een andere kant) geef je maar een gil.
GIL!

;D

Ga er toch volgende week maar weer eens wat voor zitten en dan zijn alle extra (detail)fotos altijd handig. Het zal meer zijn om mij een plezier te doen en me voor de hobby nog meer in de war te brengen dan dat je er een antwoord/soortnaam van moet verwachten, maar goed - jij vroeg, ik gilde ;)
Groetengedoe, Arp (wrn - JungleDragon)