Hoofdmenu

visarenden

Gestart door fossiel, maart 31, 2009, 17:11:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

fossiel

Afgelopen zondag de 29/3 in Enschede-zuid een aantal visarenden waargenomen9tegen 12 uur), 6 stuks! Ze werden verjaagd door de buizerds die hier al "wonen".
Gistermorgen zijn ze nog is gezien, vandaag niet meer. waarschijnlijk zijn de op doortrek naar ScandinaviĆ«. Heeft iemand anders ze nog waargenomen  hier in de buurt?
gr
fossiel :)  

frankneijts

Geacht Fossiel,

Het is een goede gwoonte op dit forum om met je eigen naam te ondertekenen, vriendelijk verzoek om je hieraan te houden.
Daarbij vind ik 6 Visarenden op 29 maart nogal wat en zou ik hier graag wat foto's van willen zien of toch in ieder geval een gedetailleerde beschrijving van uiterlijk en gedrag........
Groeten,

Frank

"When logic and proportion have fallen sloppy dead...
Remember what the dormouse said: feed your head!"
Grace Slick in 'White Rabbit'

michel.wissink

Ik heb zondag vooral veel jagende buizerds gezien ...
Groeten,
Michel

Katoelenkiekers.nl

Camera: Fuji FinePix HS10 en FinePix S1
Kijkers: Nikon Action 8x40; Bynolyt Target 60

bramborkent

Ik heb toevallig zondagmiddag een fietstochtje gemaakt door een deel van Enschede-Zuid (Helmerhoek), en daarna langs de "wetlands" (Rutbeek, Buurserzand Rietschot en Rutbekerveld) en heb niks geen visarend gezien. Wel veel buizerden, waaronder een zeer witte. Ook andere vogelaars die ik tegenkwam onderweg hadden geen visarend gezien. Mogelijk heb je je vergist in witte buizerd?  
Vriendelijke groet,
Bram Borkent

Erwin Reinstra

CiteerGeacht Fossiel
:lol:  :lol:  :lol:
(ik denk dat ik direct een handtasje of wandelstok in mijn nek heb als ik een willekeurige bejaarde op zo'n manier aanspreek om (bijv.) de weg te vragen)
Met vriendelijke groenten,
Erwin