Microscopie dag NMV

Gestart door fungi_nl, mei 20, 2006, 17:11:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

fungi_nl

L.s.,

Hierbij twee foto's van de microscopiedag te Utrecht bij het Ccentraal Bureau voor Schimmelcultures (CBS). Drie leden van het forum van waarneming.nl waren daar bij aanwezig. Arno van Stipdonk, Marian van Bert en ondergetekende. Op de bijgaande foto's kun je zien hoe dit geweest is. Foto's worden met toestemming van de betrokken personen geplaatst.

Links op de foto is Marian van Bert, in het midden zie je Arno van Stipdonk en recht sta ik zelf. (John Kap / Fungi_nl)

De tweede foto is van sporen van de Russula violeipes - Paarsstelige pastelrussula.
Die staat weer in het volgende berichtje.

fungi_nl

Hier de andere foto van de sporen van de Russula violeipes - Paarsstelige pastelrussula.  

Cees Veenema

Marian, Arno en John,

Leuke foto mooi dat ik nu ook eens wat andere vaste  
forumbezoekers in beeld krijg.
Deze sporen kun je in ieder geval niet meer uitwissen.

Succes met de voortgaande expertise.
Groet,

Cees

Arno van Stipdonk

Ja, nou staan we vol in beeld. Heb je snel geregeld John, toen was ik nog volop onderweg. Het was in ieder geval een erg leerzame en ook leuke dag. 16 deelnemers en 5 ervaren begeleiders, leuk dat ze zomaar een vrije zaterdag opofferen om onbekenden wat bij te brengen over paddenstoelen determineren. En nu maar proberen om het in de praktijk toe te gaan passen. :D  

characea

#4
Hadden we nu maar waarneming.nl T-shirts gehad..dat weer wat extra publiciteit op geleverd...

Moet er nog een waarneming.nl dag komen..zodat de forum'ers elkaar meer kunnen spreken...

Trouwens..die is er ook wel..op het Vogelfestival is vaak een hoge concentratie Waarneming.nl 'ers aanwezig...

Was het een gesloten bijeenkomst ? De activiteit stond nl niet in de kalender vermeldt..

fungi_nl

#5
CiteerWas het een gesloten bijeenkomst ? De activiteit stond nl niet in de kalender vermeldt..

Het was een bijeenkomst voor NMV leden. Een aantal leden van de NMV zitten ook op het forum. Maar de berichtgeving is voor iedereen om te laten zien wie, wie nu is en wat de NMV allemaal organiseerd.

Corryabbink

#6
Wat leeftijd betreft pas ik meer bij wat achter jullie staat :lol:
Maar eerlijk gezegd wil ik niet meer in een vakje.
Leuk jullie te zien!
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

Marian en Bert

Hoezo Corry, je bent toch nog heel piep!

Het was inderdaad een plezierige en leerzame dag. Daarnaast was het ook leuk om Arno en John in levende lijve te zien.
Of ze me mee of tegen vielen??? Kijk maar naar de foto :wub: .

Groeten van Marian  

Elachista

:lol:

Leuk zeg! Nu kan ik me ook een goed beeld van Marian en Arno vormen.
We moeten eens een meeting organiseren, bij Cees in de achtertuin bijvoorbeeld.............
Groet,
Tymo

Corryabbink

Citeer:lol:

Leuk zeg! Nu kan ik me ook een goed beeld van Marian en Arno vormen.
We moeten eens een meeting organiseren, bij Cees in de achtertuin bijvoorbeeld.............
Hoi Tymo,

en van mij erbij...........zolang het duurt. Je weet wel poppetje gezien en kastje gaat dicht.
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"