Mobiel invoeren > Windows 6 en ouder

Multimedia / Soorteninfo op de pda

(1/17) > >>

Alex Kwak:
Meerdere mensen hebben verzocht om soorteninformatie ook in eenmaal te kunnen downloaden.
Hierin is nu voorzien. Je kan alle info downloaden in één zipfile via dit adres (Let op, ruim 70Mb).

Het bestand moet je uitpakken naar je SD-kaart in de directory Waarneming.
Op zo'n manier dat de volgende structuur ontstaat:
<SDkaart>\Waarneming\Info
<SDkaart>\Waarneming\Afbeelding
<SDkaart>\Waarneming\Geluid
<SDkaart>\Waarneming\copyright.txt

Lukt je dit niet, download deze info dan gewoon op je Pda met WnPda, via het menu Opties -> Instellingen-> Download -> Multimedia bijwerken.

Alex.

08-01-2010 Eerste versie
30-01-2010 Info bijgewerkt ivm diacrieten
31-01-2010 Laatste karakter viel weg, en uitlijning op sommige pda's gecorrigeerd.

hijstek:
TOP!!!   thx..

Groetjes Gertjan

Kat-oele:
Hoi Alex, ik heb de extra info op de aangegeven manier gedownload, maar noch via de storage card, noch via de flash disk krijg ik die info te zien... enig idee waar het hier fout gaat? Voorheen zag ik het namelijk altijd wel! Ik gebruik overigens de laatste versie, WnPda 1.83.

hiskodevries:
Heb jij toevallig een nieuw model HTC ?
b.v. diamond / hd / pro ?
in dat geval werkt soortinfo niet correct want dan wordt de interne browser gestart en gaat het hopeloos fout

Kat-oele:
Nee, heb ik niet. Gewoon de Mio. Ging voorheen dus ook altijd goed. Maar er is iets anders aan de hand vermoedelijk, want ik kan vandaag de waarnemingen niet eens meer opslaan. Niet op sd-card en niet op het flash geheugen... Kwestie van het programma opnieuw installeren?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie