Google Maps Kaartjes

Gestart door Jeroen Nagtegaal, februari 07, 2009, 12:22:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jeroen Nagtegaal

Al een paar dagen werken de google maps kaarten via Waarneming.nl niet. Wel via Maps.google.nl Hoorde via via wel dat andere er ook al problemen van hadden. Waarneming.nl of Google?
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com


hiskodevries

Jeroen, dan ben jij het probleem, meer precies jouw pc
Google verdenkt jouw van illegaal downloaden en doet je dan 24 uur in de ban
dat geldt alleen voor de satellietkaarten gewone kaarten werken wel.

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Jeroen Nagtegaal

Is heel vreemd, heb het soms, de kaartjens komen dan ook helemaal niet, ook niet het schermpje. Kan ze na meerdere malen te vernieuwen of in een nieuw tabblad te openen soms wel zien. Hopen maar dta het zich zelf ooit oplost.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Maaswitje

#4
Misschien helpt het als je TRACKMENOT installeert als je Firefox als browser gebruikt. Een paar maanden geleden had ik er ook last van dat ik de Google Earth kaartjes niet kreeg. Sinds ik dit plug-in gebruik heb ik er nooit meer last van gehad. Je kunt het altijd proberen..klik
Met vriendelijke groet,
André den Ouden

Jeroen Nagtegaal

Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Corryabbink

CiteerIs heel vreemd, heb het soms, de kaartjens komen dan ook helemaal niet, ook niet het schermpje. Kan ze na meerdere malen te vernieuwen of in een nieuw tabblad te openen soms wel zien. Hopen maar dta het zich zelf ooit oplost.
Wanneer ik de Google heel vaak oproep voor wijzigingen van waarnemingen krijg ik dat verschijnsel ook. Computer opnieuw opstarten en dan gaat het wel even weer goed.
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

hiskodevries

CiteerWerk zelf met IE 7,
ja dan ben je ook wel heel erg eigenwijs.

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Thijs Fijen

Citeer
CiteerWerk zelf met IE 7,
ja dan ben je ook wel heel erg eigenwijs.
Jeroen, geloof me als ik zeg dat het echt 10 keer sneller is :) (firefox)
Thijs Fijen