Niet onderzocht??

Gestart door harderbroek, december 29, 2008, 15:52:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

harderbroek

Soms lees ik bij mijn waarneming "niet onderzocht"

Mijn vraag is dan ook wie gaat wat onderzoeken, status en wanneer bepalend zeker wat ik ook wel eens tegen kom?

De status niet onderzocht is dat dan de definitie van waarneming.nl alszijnde niet zeker of onbetrouwbaar?

Indien het ook niet daadwerkelijk onderzohct wordt dan is dat beter om weg te laten. Of is er aan de zin"niet onderzocht"een andere betekenis aan toegekend?

m.v.g.
Rob
Rob van Swieten(Robbie)
Zutphen
Gelderland

hiskodevries

niet onderzocht betekend het volgende:
1. de waarneming is nog niet bekeken door een admin, en zeer waarschijnlijk gaat dat ook niet gebeuren.

Alle ingevoerde waarnemingen hebben die status. Als daar aanleiding toe is kan de status gewijzigd worden naar
goedgekeurd (vooral bij zeldzaamheden)
wordt niet beoordeeld ( net nieuwe status voor soorten waarvan bekend zijn dat ze in het gebied voorkomen maar de gegevens geven geen uitsluitsel)

niet goedgekeurd
in behandeling.
in de laatste 2 gevallen zien andere waarnemers de waarneming niet terug.

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

harderbroek

Citeerniet onderzocht betekend het volgende:
1. de waarneming is nog niet bekeken door een admin, en zeer waarschijnlijk gaat dat ook niet gebeuren.

Alle ingevoerde waarnemingen hebben die status. Als daar aanleiding toe is kan de status gewijzigd worden naar
goedgekeurd (vooral bij zeldzaamheden)
wordt niet beoordeeld ( net nieuwe status voor soorten waarvan bekend zijn dat ze in het gebied voorkomen maar de gegevens geven geen uitsluitsel)

niet goedgekeurd
in behandeling.
in de laatste 2 gevallen zien andere waarnemers de waarneming niet terug.
Hisko,
Ben weer bij,
Bedankt voor je snelle reactie.
Alvast goed uiteinde!
m.vg.
Rob
Rob van Swieten(Robbie)
Zutphen
Gelderland

wittemus

Worden onwaarschijnlijkheden wel bekeken ?
Zoals een onwaarschijnlijk grote groep huismussen ?
Met onwaarschijnlijk vreemde variaties erin ?

Dat vraag ik omdat ik een onwaarschijnlijke situatie schijn te hebben.
(Zie mijn melding van 2 april 2009.)

mvrgr
Liset
Huismus Bescherming Nederland
Stichting Witte Mus

Huismus en habitat beschermende ANBI stichting sinds 2009, met ervaring - in aanleg van habitat voor wild levende huismussen - sinds 1997.

http://www.huismusbescherming.nl