Link naar eigen waarnemingen op het forum

Gestart door Vincent, november 27, 2008, 14:50:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

Vincent

De vraag of aan het profiel van een forumlid een link toegevoegd kan worden naar je waarnemingen is al meerdere keren langsgekomen.


Het is niet mogelijk om dit automatisch te doen, maar je kunt dit nu wel zelf.


Klik bovenin het scherm op \"Configuratiescherm\". Kies voor \"Bewerk profielinformatie\" en vul achter \"Link naar je eigen waarnemingen\" de link in die in je browser verschijnt als je op \"Mijn waarnemingen\" in het menu van Waarneming.nl klikt. De link verschijnt vervolgens bij elk bericht onder je eventuele ondertekening.
Vincent

thijsdegraaf

Handig.  :duim:
Ik haal hem even naar boven, want volgens mij heeft niet iedereen het gelezen.
Groeten, Thijs

Arp

Tja, ik link (vrijwel altijd) elke foto die ik in het forum plaats toch al naar de specifieke waarneming waar die bij hoort - leek mij handiger eigenlijk ;)

Wat mij betreft zou het wel een idee zijn om op elke foto-pagina een stukje BBCode af te beelden waarmee men die foto aldus in het forum kan plakken, dan hoef ik het zelf niet uit twee URLs in elkaar te plakken en de BBCodes eromheen te verzinnen. Als je het op die manier simpel aanbiedt (knip-plak, klaar) zijn er vast wel meer mensen die het gaan doen.

Dus bijvoorbeeld op deze pagina de volgende code afbeelden:
[URL=http://waarneming.nl/wn_details.php?id=40281570][img]http://waarneming.nl/fotonew/7/521197.jpg[/img][/URL]

Zodat als ik een vraag wil stellen over die waarneming ik die code eenvoudig knip-plak in het forum kan overnemen en dan dit krijg:


De andere kant op linken zou ook handig zijn - dus bij elke waarneming / foto een "knop" (of gelinkte tekst) om "Deze foto/wrn zoeken in het forum". Vooral handig als je iets vreemds tegenkomt en wilt nakijken wat er al eerder over gezegd is in het forum.
Groetengedoe, Arp (wrn - JungleDragon)

javanerkelens

Groet,
Joke (van Erkelens)

thijsdegraaf

#4
Inderdaad een goed idee Arp.
Maar ik vind, dat ik nu wel lekker makkelijk bij m'n waarnemingen kom als ik iets wil opzoeken. Alleen jammer, dat hij niet in een apart venste opent.
Bij jou staat je site er nu twee keer Joke. Dan kun je net zo goed een verwijzing naar je waarnemingen er voor in de plaats zetten.
Groeten, Thijs

javanerkelens

CiteerBij jou staat je site er nu twee keer Joke. Dan kun je net zo goed een verwijzing naar je waarnemingen er voor in de plaats zetten.

Zal ik morgen eens even naar kijken, was mij ook al opgevallen......ze jongens van de adm. hebben wat zitten rommelen met de vermeldingen van websites.
Want eerst stond hij links....toen was het te breed ....en nou staat hij onderaan dubbel vermeld... :wacko:

En dubbel is ook weer ietsje teveel van het goede... :grin:

Joke
Groet,
Joke (van Erkelens)