Geluiden afspelen in Waarneming.nl

Gestart door Dylan, november 05, 2008, 15:02:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

Dylan

De audioplayer die we aanvankelijk in de nieuwe versie van Waarneming.nl hadden geïmplementeerd, bleek in veel browsers te zorgen voor problemen en/of vertraging.

Sinds vandaag maken we gebruik van een nieuwe audioplayer, die sneller laadt, eenvoudiger is qua weergave, en in niet-ondersteunde browsers terugvalt op een hyperlink naar het betreffende mp3-bestand.
Dylan Verheul
Mede-oprichter Waarneming.nl

Tinok

Dag Dylan,

Kan ik daardoor nu problemen krijgen dat ik de playknop in een nieuw tabblad moet openen? Had ik daarvoor niet. Heb ff3. Of ligt dat aan mij flashblock wat ik er op heb zitten? Overigens doet ie het in het nieuwe tabblad wel dus ik kan ze wel afluisteren maar via een omweg :rolleyes:  
groeten,
Tinok van Hattum
IVN Natuurgids Ronde Venen/ Uithoorn
'Je hoeft de naam niet te weten om van iets te genieten (maar het is wel leuker;-))'

frankmeer

Mooi, die nieuwe audioplayer! Werkt perfect bij mij.
Frank van der Meer

Dylan

CiteerKan ik daardoor nu problemen krijgen dat ik de playknop in een nieuw tabblad moet openen? Had ik daarvoor niet. Heb ff3. Of ligt dat aan mij flashblock wat ik er op heb zitten? Overigens doet ie het in het nieuwe tabblad wel dus ik kan ze wel afluisteren maar via een omweg :rolleyes:
Ja, dat zal flashblock of iets dergelijks zijn. Je kunt dat eenvoudig testen door je addons (tijdelijk) uit te schakelen en te zien of de site het dan wel doet.
Dylan Verheul
Mede-oprichter Waarneming.nl