Nikon coolpix 4500

Gestart door EVGemert, juli 28, 2008, 12:45:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

EVGemert

Afgelopen nacht een vervelende kennismaking met ongewenste bezoekers in ons huis. Resultaat, laptop, klein geld, mobiel en fotocamera gestolen uit ons huis!

:censored:

Maar ja, mocht iemand een verdacht exemplaar tegenkomen, dit is het serienummer: 4564647, en we zijn zeer geinteresseerd in al onze spullen zeker vanwege alle privefoto's op de laptop.

Aangezien ik de randapparatuur nog heb (en gezien de kwaliteit van het toestel) ga ik waarschijnlijk wel weer op zoek naar een zelfde exemplaar. Mocht iemand ergens een exemplaar te koop weten staan, laat maar een berichtje achter (mag ook direct ericenannemiek @ hetnet.nl

Groeten,
Eric van Gemert

logico

Hoi Eric,
Ik heb geen nieuws over je spullen maar wilde je even laten weten dat ik het erg vervelend voor je vind! Naast dat het balen is dat je spulletjes weg zijn kan het een erg raar gevoel zijn dat iemand de privacy van je huis, je eigen veilige prive plek heeft geschonden. Ik hoop toch (tegen beter weten in) dat ze de daders kunnen achterhalen en dat je je spulletjes terug krijgt.
Met vriendelijke groet,
Patrick

frankw

vervelend voor je! Maar dat toestel zal je denk ik niet meer vinden, iig geen nieuwe.

lily

Wat vervelend voor je en een wat akelig idee ook dat er vreemde in je huis zijn geweest, moet er zelf niet aan denken.
Of je de spullen ooit terug ziet valt te betwijfelen, ik hoop het wel voor je.
Sterkte!
Want je moet het natuurlijk voor jezelf ook wel verwerken dat zoiets mogelijk is en dat je dit overkomt.

Lily

Gerard Troost

marktplaats, las vandaag in de krant het volgende:

AMSTERDAM -  Een laptop stelen en vervolgens tegen de lamp lopen als je hem via internet aan de rechtmatige eigenaar probeert te verkopen. Het overkwam een 31-jarige Amsterdammer onlangs in zijn woonplaats.

De man ontvreemdde de computer onlangs van een vrouw. Die ging zelf op onderzoek uit en zag de laptop te koop staan op een website voor tweedehands goederen. Ze maakte de dief wijs dat ze het gestolen voorwerp wilde kopen en sprak maandagavond met hem af in de Wibautstraat in Amsterdam.

In plaats van de vrouw wachten agenten in burger de crimineel op. Toen hij de computer liet zien, sloegen ze hem in de boeien. In de woning van de dief bleek nog een hoeveelheid sieraden te liggen, die de politie in beslag nam.

Groet,
Gerard Troost
www.trektellen.org
www.twitter.com/migrations

www.twitter.com/trektellen

Herman van der Klis

Citeermarktplaats, las vandaag in de krant het volgende:

AMSTERDAM -  Een laptop stelen en vervolgens tegen de lamp lopen als je hem via internet aan de rechtmatige eigenaar probeert te verkopen. Het overkwam een 31-jarige Amsterdammer onlangs in zijn woonplaats.

De man ontvreemdde de computer onlangs van een vrouw. Die ging zelf op onderzoek uit en zag de laptop te koop staan op een website voor tweedehands goederen. Ze maakte de dief wijs dat ze het gestolen voorwerp wilde kopen en sprak maandagavond met hem af in de Wibautstraat in Amsterdam.

In plaats van de vrouw wachten agenten in burger de crimineel op. Toen hij de computer liet zien, sloegen ze hem in de boeien. In de woning van de dief bleek nog een hoeveelheid sieraden te liggen, die de politie in beslag nam.
Soms geeft Marktplaats je nog de enige hoop je eigen gestolen spulletjes terug te vinden. Dus ......om nou zulke verhalen aan de grote klok te hangen.......

mvg

Herman
Herman van der Klis