Waarnemingen per KM-hok

Gestart door young187, oktober 12, 2008, 12:35:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

young187

Nadat ik onder 'Waarnemingen per KM-hok' mijn gegevens heb ingevoerd, dan blijkt dat onder 'Recente waarnemingen' 'Vogels' alle aantallen op 1 te zijn gezet.
Onder 'Mijn waarnemingen' staan wel de juiste aantallen.


Tim Asbreuk

Bij km hok waarnemingen gaat het meestal ook om het wel of niet voorkomen van die soort dus niet om het aantal. Weet niet of dat hier ook voor geld.
Met vriendelijke groet,
Tim Asbreuk

rapunzel

CiteerBij km hok waarnemingen gaat het meestal ook om het wel of niet voorkomen van die soort dus niet om het aantal. Weet niet of dat hier ook voor geld.
Bij een kilometerhok gaat het om een grote oppervlakte. Soms om een aggregatie van verschillende gebiedjes waar je gekeken hebt. Het lijkt me daarom logisch dat je op kilometerhok niveau ook aantallen kunt invoeren. Bij de plantenlijst per kilometerhok kan dat ook. Althans kon dat ook, en dat is ook gevraagd voor de nieuwe versie van Waarneming.nl

Koos Ballintijn
Koos Ballintijn

hiskodevries

Koos, ( ik heb het al veel vaker gezegt) maar als je opmerkingen hebt vertel dan ook even over welke waarnemingen het gaat
en dit vooral verduidelijken met link(s)
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

rapunzel

CiteerKoos, ( ik heb het al veel vaker gezegt) maar als je opmerkingen hebt vertel dan ook even over welke waarnemingen het gaat
en dit vooral verduidelijken met link(s)
Ik meen me te herinneren dat hierover nog maar heel kort geleden een discussie is geweest op het plantenforum (petra, gerrit, corrie  e.a.)

Koos
Koos Ballintijn