Zelfde kevertje als van M. Weites?

Gestart door MarjoSmeets, september 02, 2008, 20:12:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

MarjoSmeets

Is dit hetzelfde snuitkevertje als die van Maico? En kan er nu iets meer over gezegd worden, nu de foto iets meer "en profile" is? Of moet ik hem ook op Larinus spec. laten staan?
Groetjes, Marjo




De insecten zijn, tenzij anders vermeld, gevonden in onze tuin, of wei, grenzend aan akkerland in Selfkant net over de duitse grens bij Sittard (Limb)
Mit freundlichen Grüssen, oftewel, groetjes van Marjo

beetlestitch

mario ik kan je niet helpen daar bij maar larinus spec. is altijd het veilgste. nu sta je weer voor aan dus hoop ik voor je op het verlossende woord van jan of theodoor.
Toon Keukelaar

MarjoSmeets

Ik hoopte er al op dat Theodoor op de woorden "en profile" zou reageren, omdat hij daarnaar vroeg in het topic van Maico en dat hij er dan wat meer van zou kunnen maken dan Larinus spec.. Maar helaas heeft hij zich nog niet gemeld. Maar in elk geval bedankt voor het weer naar boven halen van mijn topic Toon!
Groetjes, Marjo
De insecten zijn, tenzij anders vermeld, gevonden in onze tuin, of wei, grenzend aan akkerland in Selfkant net over de duitse grens bij Sittard (Limb)
Mit freundlichen Grüssen, oftewel, groetjes van Marjo

Th.Heijerman

Ik weet niet hoe het komt, maar ik zie geen foto meer. Maar het was Larinus turbinatus, inderdaad te zien doordat het beest meer en profile was gefotografeerd maar ook meer close-up...

Theodoor

MarjoSmeets

Bedankt Theodoor! Gek die foto zag ik vanmiddag ook niet meer, maar nu is ie er weer!
Groetjes, Marjo
De insecten zijn, tenzij anders vermeld, gevonden in onze tuin, of wei, grenzend aan akkerland in Selfkant net over de duitse grens bij Sittard (Limb)
Mit freundlichen Grüssen, oftewel, groetjes van Marjo