Iets vreemds gevonden

Gestart door Elise_Jacobs, april 11, 2006, 23:18:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

Elise_Jacobs

Beste allemaal,
Tijdens een wandeling in het bos zag ik iets raars liggen op een vochtige omgevallen boom. Op de boom lag een soort slijm, ik dacht eerst dat het kikkerdril was wat daar was neergelegd door iemand, maar dichterbij gekeken leek het daar helemaal niet op. Er zat niets in en het hing en lag daar maar een beetje. De boom waar het op lag, lag boven een opgedroogde sloot. Onder de boom lag ook van dat slijm, ik denk dat het van de boom gevallen is. Enig idee wat dit kan zijn? Ik zal de foto's toevoegen, ik weet niet hoe ik 2 foto's op deze pagina krijg dus het worden 2 pagina's.
Groetjes Elise

Elise_Jacobs

Beste allemaal,
Tijdens een wandeling in het bos zag ik iets raars liggen op een vochtige omgevallen boom. Op de boom lag een soort slijm, ik dacht eerst dat het kikkerdril was wat daar was neergelegd door iemand, maar dichterbij gekeken leek het daar helemaal niet op. Er zat niets in en het hing en lag daar maar een beetje. De boom waar het op lag, lag boven een opgedroogde sloot. Onder de boom lag ook van dat slijm, ik denk dat het van de boom gevallen is. Enig idee wat dit kan zijn? Ik zal de foto's toevoegen, ik weet niet hoe ik 2 foto's op deze pagina krijg dus het worden 2 pagina's.
Groetjes Elise

Corryabbink

#2
Hallo Elise,

Dat is Sterreschot. Kots van een Buizerd, Reiger, Bunzing etc. Deze eten kikkers en ze spugen de eileiders van de kikkers weer uit.
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

Elise_Jacobs

Haha dat is lekker... zit ik met mijn vingers in te prikken. Bedankt voor je reactie.
Groetjes Elise

Corryabbink

#4
Hallo Elise,

Wanneer je nog een foto erbij wilt zetten moet je op add reply drukken net zoals je iets beantwoordt. Even wachten het duurt 30 seconden voor je de tweede foto kunt plaatsen. Wel iets tekst erbij zetten anders lukt het niet.

Dit is natuurlijk ook Sterreschot.
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

Elise_Jacobs

Beste Corry,
Bedankt voor de info. Ik heb de foto's op het forum bij vogels gezet... Ik ben benieuwd of iemand kan vertellen wie of wat dat daar heeft achtergelaten.
Groetjes Elise
Groetjes Elise

Elise_Jacobs

Beste Corry,
Er zijn een aantal reacties gekomen op de foto's. Het wordt er niet duidelijker op, want de laatste die heeft gereageerd zegt dat het dril is die vroegtijdig door een kikker is gelegd.
Groetjes Elise
Groetjes Elise

Corryabbink

met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

Cees Veenema

Ik vind het ook wel wat van een stijfselzwam hebben
Groet,

Cees