De Biesbosch

Gestart door LakeSide, juli 30, 2008, 17:16:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

LakeSide

Het valt mij op dat er bijna geen waarnemingen uit de Biesbosch zijn. Ik zelf heb nog geen tijd gehad om al mijn waarnemingen invoeren (ik zal dat van de zomer hopelijk wel doen). Ik neem aan dat de meeste van jullie weinig of nooit in de Biesbosch zijn geweest.

Daarom vroeg ik me af of enkele van jullie interesse hebben om deze zomer een keer mee te gaan de Biesbosch in. Ik woon er een paar minuten vandaan en kom er sinds een jaar elke week minstens een keer, dus ik ken inmiddels een aantal goede plekken die met de auto bereikbaar zijn en waarvoor geen kilometers gelopen hoeft te worden.

De soorten die er te vinden zijn kunnen op mijn flickr worden bekeken. De meeste foto's (behalve de roofvliegen en roofkevers, want die ben ik, op een enkeling na, nog nooit in de Biesbosch tegengekomen)

Dus als het iemand lijkt om een keer mee te gaan, laat het dan hier even weten.

M.v.g.

Jaco Visser


corrieke

CiteerHet valt mij op dat er bijna geen waarnemingen uit de Biesbosch zijn. Ik zelf heb nog geen tijd gehad om al mijn waarnemingen invoeren (ik zal dat van de zomer hopelijk wel doen). Ik neem aan dat de meeste van jullie weinig of nooit in de Biesbosch zijn geweest.

Daarom vroeg ik me af of enkele van jullie interesse hebben om deze zomer een keer mee te gaan de Biesbosch in. Ik woon er een paar minuten vandaan en kom er sinds een jaar elke week minstens een keer, dus ik ken inmiddels een aantal goede plekken die met de auto bereikbaar zijn en waarvoor geen kilometers gelopen hoeft te worden.

De soorten die er te vinden zijn kunnen op mijn flickr worden bekeken. De meeste foto's (behalve de roofvliegen en roofkevers, want die ben ik, op een enkeling na, nog nooit in de Biesbosch tegengekomen)

Dus als het iemand lijkt om een keer mee te gaan, laat het dan hier even weten.

M.v.g.

Jaco Visser
Dag Jaco,

Ik woon ook dichtbij de biesbosch  (heb het vermoeden dat we in hetzelfde dorp wonenen, gezien je foto's uit het park) ik zou het leuk vinden om een keer met je mee te gaan.
mijn waarnemingen: http://waarneming.nl/gebruiker.php?id=10469&tab=wn
natuurlijk de groeten van corry

LakeSide

Ik woon in Werkendam en volgens mij jij ook :)

Zijn er nog meer liefhebbers om een keer mee te gaan?

corrieke

CiteerIk woon in Werkendam en volgens mij jij ook :)

Ja.
natuurlijk de groeten van corry

Iolaire

CiteerZijn er nog meer liefhebbers om een keer mee te gaan?
Hoi Jaco,

Lijkt me heel leuk. Ik ben echter al enige tijd redelijk immobiel vanwege een stoornis aan (in) mijn evenwichtsorgaan. Ik val geregeld spontaan om, zal ik maar zeggen. Het schijnt van voorbijgaande aard te zijn maar op dit moment (en ik vermoed nog de komende weken) ben ik feitelijk niet in staat om mij vrij en blij te bewegen.

Ik zou dus heel graag een keer mee gaan de Biesbosch in, maar zie het er de komende tijd helaas niet van komen. Een volgende keer wellicht?
Met vriendelijke groeten,

Willem Boomkens

corrieke

Citeer
Ik val geregeld spontaan om, zal ik maar zeggen. Het schijnt van voorbijgaande aard te zijn
Willem,

Beetje vreemd om dit via het forum te zeggen:
hou het goed in de gaten met je evenwicht.
Ben iemand met ervaring!
natuurlijk de groeten van corry

Iolaire

#6
Ach, zo dramatisch is het ook niet. Het is eigenlijk vooral lastig (en soms een tikkie frustrerend! :D ). Ben verder goed bij hoor :lol:

Vliegen kijken in de Biesbosch zal alleen nu niet lukken :rolleyes:  
Met vriendelijke groeten,

Willem Boomkens

corrieke

CiteerBen verder goed bij hoor :lol:

Hoi Willem,

Daar twijfel ik ook geen moment aan!! :D




natuurlijk de groeten van corry

LakeSide

#8
Willem,

ik hoop dat het snel weer goed met je gaat. Eind augustus/september zijn er nog genoeg beesten te vinden hoor, als je dan een keer mee wil/kan :)

Ik heb ook net de weersverwachtingen gezien en voor t eerst komt er nog geen mooie dag aan :(

LakeSide

Hey Corrie, heb je zin om zaterdag a.s. mee te gaan? Ik was van plan, gezien het mooi weer wordt, lekker vroeg in de ochtend al te gaan. Zo tussen 8 en 9 uur.

Als anderen nog mee willen, is dat natuurlijk altijd goed!


Ps, Willem hoe gaat het met je evenwicht?

Iolaire

CiteerHey Corrie, heb je zin om zaterdag a.s. mee te gaan? Ik was van plan, gezien het mooi weer wordt, lekker vroeg in de ochtend al te gaan. Zo tussen 8 en 9 uur.

Als anderen nog mee willen, is dat natuurlijk altijd goed!


Ps, Willem hoe gaat het met je evenwicht?
Gaat nog niet lukken. Een ander keertje! Veel plezier en succes.
Met vriendelijke groeten,

Willem Boomkens

LakeSide

CiteerHey Corrie, heb je zin om zaterdag a.s. mee te gaan? Ik was van plan, gezien het mooi weer wordt, lekker vroeg in de ochtend al te gaan. Zo tussen 8 en 9 uur.
Kleine aanpassing. Ik moet zaterdag ochtend werken, dus ik kan vanaf een uur of 2.

corrieke

Citeer
CiteerHey Corrie, heb je zin om zaterdag a.s. mee te gaan? Ik was van plan, gezien het mooi weer wordt, lekker vroeg in de ochtend al te gaan. Zo tussen 8 en 9 uur.
Kleine aanpassing. Ik moet zaterdag ochtend werken, dus ik kan vanaf een uur of 2.
Hallo Jaco,

Lees nu pas je bericht (zondagmorgen).
Maar ik was niet meegegaan, we hebben gefietst op de veluwe!

natuurlijk de groeten van corry

thijsdegraaf

Volgens mij kunnen jullie beter mailen  :D

Groet, Thijs

corrieke

CiteerVolgens mij kunnen jullie beter mailen  :D

Groet, Thijs
Hoi Thijs,

Je hebt gelijk!!  :D
Alles via het forum, en we wonen in hetzelfde dorp. :grin:
Idee voor een volgende keer?
natuurlijk de groeten van corry