Hoofdmenu

Roodoog

Gestart door Gert Veurink, juli 21, 2008, 20:22:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

Gert Veurink

zag deze bij de foto's van vandaag. lijkt me een grote, mmaar toch een begin van blauw onder s8. echter niet onder s2 en jizz lijkt me ook goed voor grote. Wat jullie?
groet!
Gert Veurink



JohanvantBosch

Citeerzag deze bij de foto's van vandaag. lijkt me een grote, mmaar toch een begin van blauw onder s8. echter niet onder s2 en jizz lijkt me ook goed voor grote. Wat jullie?
Grappig! Had de foto wel gezien maar hem meteen voor Grote gehouden. Alles klopt ook voor grote, behalve dat ene plekje onder S8. Ik heb het nog nooit eerder gezien...

Goyatlah

Een van die anomaliteiten waarom je nooit naar 1 kenmerk tegelijkertijd moet kijken.
Het beest is verder een perfect normale Grote Roodoog.
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Gert Veurink

Dat is precies de reden dat ik m naar voren haal. ik vind t boeiend. Net als de bloedrode heidelibel met de gele dijen etc. Het is verneukeratief en daarom nuttig  om te weten dat t voorkomt.  
groet!
Gert Veurink



JohanvantBosch

CiteerDat is precies de reden dat ik m naar voren haal. ik vind t boeiend. Net als de bloedrode heidelibel met de gele dijen etc. Het is verneukeratief en daarom nuttig  om te weten dat t voorkomt.
die heb ik gemist... waar is tie?

Gert Veurink

#5
hier

ik dacht overigens dat-ie ook bij de pinned lastig gelijkende soorten was opgenomen maar daar zie ik m even niet meer
groet!
Gert Veurink