oostelijke witsnuitlibel excursie

Gestart door JohanvantBosch, juni 15, 2008, 23:02:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

JohanvantBosch

CiteerHoe zit dat nu met een evt 2e excursie? (1e kan ik dus niet)
Precies zoals het in de nieuwsbrief staat:

CiteerGezien de vorige feiten en de grote belangstelling wordt overwogen om begin juli nogmaals een excursie naar het gebied te organiseren

Niet meer, niet minder...

vuurvlinder

Waar vind ik die nieuwsbrief?:wacko:  
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

JohanvantBosch

CiteerWaar vind ik die nieuwsbrief?:wacko:
De libellennieuwsbrief die gisteren is verstuurd.... daar staat het in.

marcel123

#33
Precies!
Gewoon een kwestie van goed zoeken in en naar die nieuwsbrief...

Libellennieuwsbrief Nederland 08:11

EDIT Johan: er was iets misgegaan met de link, ik heb hem even aangepast
EDIT Marcel: Er is niks met die link...die doet het gewoon.. ;)
EDIT Johan: Ja... NU wel....  ;) Als ie lang is en je plakt hem gewoon in de tekst, knipt wn.nl er soms automatisch een stukje uit.... (of zo)

ArjenDrost †

Uit het literatuurtopic:


CiteerEr is een nationale e-mail nieuwsbrief: http://pets.groups.yahoo.com/group/Libellennieuwsbrief opgeven door een mail te sturen naar Libellennieuwsbrief-subscribe<at>yahoogroups.com

vuurvlinder

Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

Goyatlah

#36
Citeer
CiteerHoe zit dat nu met een evt 2e excursie? (1e kan ik dus niet)
Precies zoals het in de nieuwsbrief staat:

CiteerGezien de vorige feiten en de grote belangstelling wordt overwogen om begin juli nogmaals een excursie naar het gebied te organiseren

Niet meer, niet minder...
Uit Jeroens reaktie begreep ik dat er al een datum bepaald zou zijn. Maar bij deze wil ik me graag aanmelden, omdat ik dat de komende week waarschijnlijk niet zelf kan.
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Anne Hueber †

Hallo mensen,

Ik ben nog naarstig op zoek naar vervoer voor de excursie van zondag. Zou er heel graag bij willen zijn! Met wie zou ik mee kunnen rijden? Wie woont er in de buurt van Leiden of komt daar zo ongeveer langs? Een e-mail of PB sturen is ok.  

Jeroen Nagtegaal

ik ben gewoon in heel Juli op vakantie, dus als die excursie er is, ben ik op vakantie, zo simpel is het.

Maar kan eventueel iemand mij oppikken van welk willekeurig station? Al is het wolverga of herenveen. Ik kan daar wel pas rond half 12 zijn, dus wie wil een stukje excursie missen?
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Anne Hueber †

CiteerHallo mensen,

Ik ben nog naarstig op zoek naar vervoer voor de excursie van zondag. Zou er heel graag bij willen zijn! Met wie zou ik mee kunnen rijden? Wie woont er in de buurt van Leiden of komt daar zo ongeveer langs? Een e-mail of PB sturen is ok.
Heb net gehoord, dat ik mee kan rijden.....probleem is dus opgelost :D
Ik heb er erg veel zin in, op naar de Oostelijke witsnuit.

Jeroen Nagtegaal

Nogmaals de oproep, Kan iemand mij rond hlaf 12 zondag oppikken vanaf station Wolvega? Of op een eerdere tijd op een ander station?

ik kan helaas pas om 8 uur vertrekken per trein vanaf Roermond.
Mijn route ziet er voorlopig als volgt uit,
8.04 Roermond
9.28 Nijmegen
10.50 Zwolle
11.24 Wolvega
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Jeroen Nagtegaal

Weer een dag later en morge is de excursie al, dus nogmaal de oproep!

Wie kan mij van welk station dan ook oppikken en een deel avn de excursie missen?

Ik ben vanaf vanavond half 8 weer mobiel bereikbaar op 06-49992270
en graag mailen naar Jeroennepoen_89(@)hotmail(.)com   (Haakjes weghalen)

Ik zal diegene heel dankbaar zijn!
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Jeroen Nagtegaal

#42
Mijn Allerlaatste oproep:

Kan iemand me van station Wolvega oppikken om 11.24? En zou eventueel iemand mij kunnen bellen zodat ik weet waar jullie in het gebied zijn en dat ik kan aansluiten?
mijn nummer is 06-49992270
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Gert Veurink

vertel! Wat heb ik gemist? foto's? Herkansingsdatum al bekend?
groet!
Gert Veurink



ArjenDrost †

Nou, je hebt ons in ieder geval gemist (wij jou in ieder geval wel ;), hoop dat de ziekenboeg wat leeg loopt daar).

Maar je hebt de 2e Blauwe Breedscheenjuffer voor het gebied gemist en 1 net uitgeslopen mannetje Oostelijke Witsnuitlibel. Een klein groepje heeft nog een mannetje gezien en er is nog een Vuurlibel gezien.
Het weer was net niet ideaal voor de libellen...

Maar het was zeker een leuke dag!

Anne Hueber †

#45
Ik sluit me helemaal bij Arjen aan. Het was zeker de moeite waard en we hebben na afloop met z'n allen nog wat gedronken op een terrasje.

ArjenDrost †

Citeeren we hebben na afloop met z'n allen nog wat gedronken op een terrasje.
Oh ja, vergeet ik het belangrijkste  :rolleyes:  :grin:  

Gert Veurink

klinkt goed! Ik had het zeker leuk gevonden met jullie op pad te gaan, maar dat gaat ook zeker nog wel gebeuren. Fijn dat het ondanks de weersomstandigheden gelukt is!
Heeft niemand foto's kunnen maken?

Gaat hier al wat beter en ben er ook nog even uit geweest waarbij ik een kakelverse Rivierrombout heb gezien, mooie troostlibel ;)  
groet!
Gert Veurink



ArjenDrost †

#48
CiteerHeeft niemand foto's kunnen maken?
Jawel hoor :) Ze moesten alleen nog even op m'n site gezet worden.


Gert Veurink

#50
Complimenten heren! Erg gaaf.

Van Martijn vind ik  deze deze wel heel bijzonder, zo doorzichtig! Bij Arjen vind ik deze het mooist. Mooie rustige compositie.
groet!
Gert Veurink



Tim de Boer

#51
Was alleraardigst, toch mooi dat we iets te ver gelopen waren en dat Mark lammers dat beest vond :)
Op de terugweg na het pilsje nog minimaal 1 gevlekte glanslibel en mogelijk twee in de lindevallei, dat samen met de vuurlibel maakt het allemaal wel een topdag :)
Jong? Natuur? De NJN natuurlijk! http://www.njn.nl

JohanvantBosch

CiteerWas alleraardigst, toch mooi dat we iets te ver gelopen waren en dat Mark lammers dat beest vond :)
Op de terugweg na het pilsje nog minimaal 1 gevlekte glanslibel en mogelijk twee in de lindevallei, dat samen met de vuurlibel maakt het allemaal wel een topdag :)
JA! Dank, Mark!

Jeroen Nagtegaal

#53
En ik ben nu net eindelijk thuis, zonder iets te hebben gezien... 13.5 uur onderweg geweest en maar anderhalf uur in het gebied geweest (en ook geen terrasje...)

Ik zal er denk ik weer aan moeten geloven met die herkansing,
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

JohanvantBosch

CiteerEn ik ben nu net eindelijk thuis, zonder iets te hebben gezien... 13.5 uur onderweg geweest en maar anderhalf uur in het gebied geweest (en ook geen terrasje...)

Ik zal er denk ik weer aan moeten geloven met die herkansing,
Beetje klote! We hebben wel vaak aan je gedacht vandaag, maar ja..... dat heeft jou niet geholpen.

Je bent wel een bikkel! ;)  

Anne Hueber †

#55
Citeer
Beetje klote!
Beetje wat...? Johan toch, ik dacht, dat er op het forum zulke taal niet werd gebruikt ;) Volgens mij ben je aan vakantie toe :grin:

vuurvlinder

Ik kon helaas niet mee naar het terrasje, een paar mensen wilden liever naar huis. Vond het een hele leuke excursie. Foto's vallen op de computer toch weer een beetje tegen. :(  
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

vuurvlinder

Deze is iets beter.
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

Jeroen Nagtegaal

Vlogen er gevlekte witsnuiten? Ik zie nu alleen een waarneming van Tim, maar heb er niets over gehoord...
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Bertusvr

Toch een mooi resultaat, in ieder geval 1 exemplaar en een hoop gezelligheid zo te lezen.  Volgende keer ben ik van de partij.