De mooiste plek van Nederland

Gestart door Cees Veenema, februari 06, 2006, 13:19:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jeroen Nagtegaal

Ik heb 3x kunnen stemmen met al mijn 3 de mailadressen. Hij werkt niet echt bepaald goed de site, er staat her en der ook een spellingsfout.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Cees Veenema

#121
Of je nu drie keer kunt stemmen met andere e-mailadressen of niet, weet ik niet, het blijft de vraag wat er gebeurd als het IP nummer van de computer geregistreerd wordt. Als dit zo is zou dat stemmen kunnen gaan kosten.
Of de finale er nu in zit of niet laten wij in ieder geval normaal blijven doen.
Iedereen overigens natuurlijk wel bedankt voor de inspanningen.
Groet,

Cees

Arno van Stipdonk

#122
Pffff. Het wordt nog spannend. 19% Flevoboulevard, 23 % Rheebruggen.
Je kunt de hele uitzending nog bekijken voor degene die het gemist hebben:
Hele uitzending

Linksonder staat de link.

Arno van Stipdonk

Proficiat Cees! Ik zie dat je in de finale staat! :duim:
Mag je nog een keer op tv! :P

Cees Veenema

#124
Dank je wel Arno,

EN

Alle op Rheebruggen stemmers worden bijzonder hartelijk bedankt voor de steun.
Wellicht was  Flevoboulevard mij anders  toch nog gepasseerd.
Geen enkele natuurliefhebber die hier waarschijnlijk begrip voor op had kunnen brengen.
Ik heb op mijn bijdrage bijzonder veel maar vooral ook zeer positieve reacties ontvangen. Tevens is het is maar een klein stukje tv maar betekent wel dat  iedere forum bezoeker  er nu kennis van heeft kunnen nemen met wat voor soort figuur ze te maken hebben als " de Koningsmantel " verschijnt.
Ergens wel jammer maar dat is natuurlijk de consequentie die ik moet aanvaarden.
Op 13 mei zal ik dus inderdaad nog een keer aan moeten treden in de life uitzending.
Hoe dat precies gaat die avond weet ik nog niet.
Ik houd jullie op de hoogte want dan komt het er echt op aan.

Voor wie de tv. uitzending gemist heeft , zie opmerking Arno, nu nog te zien op demooisteplek.nl links onder plaatje uitzending gemist 15 april.
Groet,

Cees

Cees Veenema

Hallo Allemaal,

Hier een foto waar de campagne begonnen is, het begint er weer echt mooi te worden - zie foto bij profiel.
Groet,

Cees

Cees Veenema

foto 2. Roggeakker omzoomd met houtwal.
Groet,

Cees

Cees Veenema

Groet,

Cees

Cees Veenema

De kringen in het water zijn van de wegvliegende Eend.
Groet,

Cees

Cees Veenema

En nog een van de Rogge.
Groet,

Cees

huysse

hoi Cees,

Ziet er geweldig mooi uit!
Ik heb het programma niet gevolgd dus misschien een vraag die daar al beantwoord is:
De gebieden die meedoen zijn die ongeveer allemaal even groot?

Groet,
Marijke

Cees Veenema

#131
Erg lief Marijke,

Nee alle gebieden zijn lang niet even groot , Schiermonnikoog is een eiland, je hebt streeklanschappen , Varsernerveld is slechts 10 voetbalvelden groot. Heidestein ( Utrecht ) zo'n 150 ha. en Rheebruggen ± 300 ha.
Je kunt de tv uitzendingen nog zien, de radio reportages en de internetfilmpjes staan nu allemaal op demooisteplek.nl.
a.s. zaterdagavond is de grote finale,  life uitzending ned. 1 om half negen 's avonds
Groet,

Cees

Corryabbink

#132
Hoi Cees,

Dat wordt spannend. Mooie foto's dat lijkt alweer heel anders dan toen je begon.
Ik ga zeker kijken. Veel succes :duim:
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

huysse

Is het dan wel eerlijk om te vergelijken?
( Voor zover je daar sowieso al van uit kunt gaan) Een groter gebied kan misschien veel meer variatie bieden.
Of moet ik eerst maar eens kijken en dan m'n mond open doen?

Groet,
Marijke

Cees Veenema

#134
Hallo Marijke,

Ik ben juist bevreesd voor de kleinere gebieden,  waarvan op een plaatje lijkt dat ze er voor gemaakt is.
Hoe groter het gebied hoe groter de kans op verstorende elementen.
Die zijn er dan ook vaak maar worden natuurlijk niet in beeld gebracht.

Dit is echter niet het geval met Rheebruggen.
Alles wat er te fotograferen viel ben ik wel bij langs geweest.
En er is niets waarvan ik zelf al dacht  "dat maar niet.

Maar probeer dat maar eens duidelijk te maken.
Groet,

Cees

huysse

Ik moet toch ook maar eens kijken!
Alvast succes toegewenst!

Groet,
Marijke

Cees Veenema

Hallo Marijke

Ik heb er nog wat foto's speciaal voor jou bijgezet
inclusief enkele waarnemingen het moet in stijl gebeuren nietwaar.
Groet,

Cees

Cees Veenema

LET OP

MORGENAVOND OM 20.30 UUR OP NET 1  BEGINT DE LIFE UITZENDING  VAN  DE VERKIEZING VAN DE MOOISTE PLEK VAN NEDERLAND.
Groet,

Cees

Erik

mooie uitzending Cees, als Drenthenaar vind ik dat je het mooi verwoord hebt!

Corryabbink

Hallo Cees,

Jammer dat je de eindronde niet kon spelen maar ik vond je een uitstekende ambassadeur. Niet getreurd het is en blijft een mooi gebied en ik hoop dat je er nog jaren van kunt genieten.

Je heb trouwens waarneming.nl nog wel mooi naar voren gebracht :duim:  
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

Arno van Stipdonk

Leuk gedaan Cees! Je bent ver gekomen, helaas niet bij de laatste 3. Maar er kan er maar eentje winnen. Je kunt het nu met een tevreden gevoel afsluiten.

Stippen

Goed gedaan Cees, en kom maar eens een trapistje bij me drinken.
Groet,
Kees van der Krieke | stippen.nl

Cees Veenema

#142
Zo Luitjes

Wij zijn er precies net weer, leuke ervaring, en dat Schiermonnikoog gewonnen heeft kan ik natuurlijk wel vrede mee hebben.
Was toch ook de gedoodverfde titelkandidaat en Sytze Schut heeft het goed gedaan, een uiterst sympathieke collega zoals de meeste ambassadeurs.
Ik heb mijn best gedaan in ieder geval en kan mij vanaf nu weer concentreren op waarneming.nl. De geboden kans heb ik meteen aangegrepen Corry en Kees een zware trappist op zijn tijd is ook niet te versmaden.
Alle vragen had ik moeiteloos kunnen beantwoorden Arno de laatste drie zou alleen daarom al leuk geweest zijn maar helaas is het niet zover gekomen.
Tymo zal wel naar Dancing with the stars hebben gekeken, een zware concurrent voor die avond maar dat neem ik hem niet kwalijk. Je bent jong en je wilt wat niet waar?
Stichting Het Drentse Landschap heeft mij in de kou laten staan maar dat is ruimschoots gecompenseerd door de vaste forumbezoekers van waarneming.nl

Heel erg hartelijk bedankt voor alles  en wie weet komt er nog eens een programma over  de waarnemers van waarneming .nl dat zou pas echt leuk zijn.
Groet,

Cees

hiskodevries

het was in elk geval een unieke ervaring Kees.
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Cees Veenema

Zeker Hisko maar ook vooral een leerzame ervaring.
Groet,

Cees

Elachista

#145
Helaas hebben we één televisie en als Dancing..... op televisie is dan willen de andere huisbewoners deze uitzending niet missen, meestal zout ik dan wel op naar boven achter m'n pc..... -_-
Groet,
Tymo

Cees Veenema

Tymo,

Dat is wel even slikken, komt het er op aan en jij laat het afweten, het is dat ik F.... B.... heb. Op de Site kun je de tv uitzending trouwens nog bekijken als je tijd hebt  en of zin. Nut heeft het niet meer.
Toch ook een beetje gefeliciteerd.Ik zal het zelf maar zeggen Frieslan Boppe.
Groet,

Cees

Elachista

#147
Ach, die waddeneilanden hebben me nog nooit echt geïnteresseerd..

Maar die uitzending wilde ik wel graag zien, jammer dat ik het niet op het tijdstip zelf gezien heb, dan had ik immers ook nog voor je kunnen stemmen  :(
Groet,
Tymo

fungi_nl

CiteerAch, die waddeneilanden hebben me nog nooit echt geïnteresseerd..

Terscheling mag er anders ook zijn met haar zeer fraaie mycoflora.  :)


Cees Veenema

Het programma is afgelopen wat mij betreft wordt deze topic afgesloten.
Groet,

Cees