Hoofdmenu

Smaragdlibel ??

Gestart door javanerkelens, mei 08, 2008, 22:47:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

javanerkelens

Hallo,

Ik heb geen verstand van libellen, maar ik vond deze vandaag op de weg en een beetje versufd (botsing met auto?)
Nou had ik mijn camera bij mij, met tussenringen, dus helaas alleen maar de kop en een stukje van de vleugels kunnen fotograferen, maar het achterlijf was glanzend groen........dus dan gaan we er maar vanuit dat dit een Smaragdlibel is?

Groet Joke
Groet,
Joke (van Erkelens)

Goyatlah

#1
:duim: (Het leuke van tussenringen vind ik juist dat je ze er zo tussen uit kunt draaien)
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

javanerkelens

Heb een hekel aan dat gewissel, want in de meeste gevallen is het onderwerp al lang weer gevlogen en ben jij nog druk aan het wisselen, met in de paniek allemaal stofjes weer op de lens..enz. :lol:
Maar vond het eigenlijk wel leuk, dat ik hem heb kunnen determineren aan de hand van je website, ondanks het ontbreken van het achterlijf!

Leuk......... :duim:

Joke
Groet,
Joke (van Erkelens)

Goyatlah

Dank je  :D
Heb tegenwoordig meestal ook alleen mn 180mm bij me en de grootste tussenring in mijn binnenzak.
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's