Hoofdmenu

Glassnijder

Gestart door bjornvanlieshout, april 27, 2008, 15:24:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

bjornvanlieshout

Hallo allemaal,

Als ik me niet vergis een glassnijder. Is er nog iets te zeggen over het geslacht?

m.v.g.
Bjorn

Goyatlah

Erg harig dus ik ga inderdaad voor man Glassnijder. Hele mooie vroege waarneming  :duim:  
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

bjornvanlieshout

Dank voor de snelle reactie Dolf, Ik zal ze invoeren. 't waren 4 stuks uitsluipers bij de plaatselijke visvijver.

m.v.g.
Bjorn

Gert Veurink

MOOI! weer één erbij gaat hard nu hoor
groet!
Gert Veurink



bjornvanlieshout

Het gaat inderdaad hard. Eindelijk weer een beetje mooi weer en de libellen reageren direct. We hebben er dan ook even op moeten wachten dit jaar.

Maar ik ben ook erg blij met deze foto's. Ik had nog geen glazenmakers verwacht. Ik was naar de visvijver gegaan hier in Erp. voor uitsluipende vuurjuffers:



Maar plotseling zag ik vier glazenmakers die op hun gemakje aan het uitsluipen waren. De anderen kon ik niet bijkomen met de camera, maar deze had en mooi plekje uitgekozen. Ik heb ook van deze een leuke serie van het oppompen. Het uitsluipen had ik net gemist. Ik ben blij dat ik deze foto's kan toevoegen aan mijn collectie :)

m.v.g.
Bjorn