weideschaduwwants?

Gestart door zakdrager, oktober 13, 2019, 02:54:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

zakdrager

Van gisteren op de Hoge Hoenderberg tussen Malden en Groesbeek.

ObsId is redelijk zeker van weideschaduwwants maar volgens de soorttekst zijn de 5 Lygus-soorten lastig en moet je onder meer naar de bestippeling van clavus, corium (en pronotum) kijken. Ik kom dan niet perse uit bij L. pratensis maar het interpreteren van kwalitatieve beschrijvingen (zonder illustratie) blijft lastig.

Groet, Henk

PS De pagina over L. wagneri en de links naar die pagina werken overigens niet. Ik word uitgenodigd om midden in de nacht Groene spechten te gaan zoeken  :rolleye:

arpwifi

'kzoum maar als pratensis wegzetten en afwachten of de validators het ermee eens zijn.

Bij mij werken de links, maar als je niet bent ingelogd krijg je iets van een foutmelding omdat the forces that be in hun onmetelijke wijsheid hebben besloten dat mensen die niet ingelogd zijn en ergens anders vandaan een "oude link" naar waarneming.nl volgen kennelijk geen behoefte hebben om doorgeschakeld te worden naar de overeenkomstige pagina nieuwe stijl.
Groetsenzo, Arp (via onbeveiligde WiFi)

You know the state of computer security is dire when Qubes OS, arguably the world's most secure operating system, makes only modest claims. ("a 'Reasonably-Secure' Operating System") [J.M. Porup]

zakdrager

Dank Arp.

Ik log wel vaker niet in maar in dit geval was ik het vermoedelijk wel. Ik ontdekte dat die links niet werken als ik via Firefox werk. In Chrome deden ze het wel. Raar toch?

Groet, Henk

arpwifi

Kun je het reproduceren, c.q. aangeven welke link exact een probleem oplevert. We moeten het nog een keer allemaal ombouwen in de soortteksten, dus dan is het wel handig daar alert op te zijn ...
Groetsenzo, Arp (via onbeveiligde WiFi)

You know the state of computer security is dire when Qubes OS, arguably the world's most secure operating system, makes only modest claims. ("a 'Reasonably-Secure' Operating System") [J.M. Porup]