Op zoek: Hoge resolutie foto's van groepen mensen in de natuur

Gestart door Timo Roeke, september 24, 2019, 10:11:19 AM

Vorige topic - Volgende topic

Timo Roeke

Dag allen,

Voor toekomstig PR materiaal ben ik op zoek naar foto's (met een hoge resolutie) waar (grote) groepen mensen. Deze mensen moeten met een natuuractiviteit bezig zijn. Vogels kijken, vlinders, etc.. We hebben via Stock foto's gezocht maar helaas niets gevonden wat echt mooi is. Voorwaarde is dat we toestemming krijgen om deze foto's gratis en onbeperkt te gebruiken enkel ter bevordering van Waarneming.nl en Observation.org als platform.

Mail me op timo @ waarneming.nl als je geschikt materiaal hebt. Mijn dank is nu al groot.

laatvlieger

En wat nou als daar iemand op staat die daar helemaal niet om gevraagd heeft?
Groet,

Wouter Teunissen


Mijn Weblog: http://birdboredom.blogspot.com/

Cygnus

Waarom moet de indruk gewekt worden cq gepromoot worden dat een natuuractiviteit in een (grote) groep gedaan moet worden? 
Met vriendelijke groeten,
Trinus Haitjema

jeroen vinke

Citaat van: laatvlieger op september 24, 2019, 11:56:13 AM
En wat nou als daar iemand op staat die daar helemaal niet om gevraagd heeft?

Vandaar de voorwaarde over toestemming. Die toestemming moet iedereen die erop staat natuurlijk geven.
Met vriendelijke groet,

Jeroen Vinke

Timo Roeke

Citaat van: Cygnus op september 24, 2019, 12:03:59 PM
Waarom moet de indruk gewekt worden cq gepromoot worden dat een natuuractiviteit in een (grote) groep gedaan moet worden? 
Omdat dit de manier is waarop het gros van de mensen vaak weer in aanraking komen met de natuur. Via een excursie bijvoorbeeld.
Maar dit is niet een topic voor discussie. Als je niets wilt delen dan is het niet nodig om te reageren.

Cygnus

Citaat van: Timo Roeke op september 24, 2019, 14:00:40 PM
Maar dit is niet een topic voor discussie.

In elk topic kan toch een discussie ontstaan/plaatsvinden?
Met vriendelijke groeten,
Trinus Haitjema

gbeersma

Timo, ik zou even contact opnemen met het IVN. In de landelijke afdelingen worden op een aantal plaatsen natuurgidsencursussen gegeven. De cursisten zullen vast akkoord gaan als de nadruk op het educatieve- of natuurbelevingsaspect gelegd wordt, en willen vast ook wel wat foto's maken als ze die niet al hebben.
Vriendelijke groeten, Gerard Beersma

https://waarneming.nl/users/104779/photos/?

Vincent Hart

Citaat van: Timo Roeke op september 24, 2019, 10:11:19 AM
Dag allen,

Voor toekomstig PR materiaal ben ik op zoek naar foto's (met een hoge resolutie) waar (grote) groepen mensen. Deze mensen moeten met een natuuractiviteit bezig zijn. Vogels kijken, vlinders, etc.. We hebben via Stock foto's gezocht maar helaas niets gevonden wat echt mooi is. Voorwaarde is dat we toestemming krijgen om deze foto's gratis en onbeperkt te gebruiken enkel ter bevordering van Waarneming.nl en Observation.org als platform.

Mail me op timo @ waarneming.nl als je geschikt materiaal hebt. Mijn dank is nu al groot.
https://www.dutchbirding.nl/gallery/4 hier staan ook wel wat gezellige foto's tussen. Als daar iets van je gading tussen zit, laat mij even weten, dan kan ik je waarschijnlijk wel met de fotograaf in contact brengen voor toestemming en eventueel een plaatje in hogere resolutie.
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers