Bestand is te groot (10.13). Maximaal 10 toegestaan.

Gestart door edokreuzen, augustus 31, 2019, 16:06:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

edokreuzen

Ik heb géén idee bij welke "afdeling" ik deze vraag moet stellen. Maar vooruit met de geit: ik doe het vooralsnog hier :rolleye:.
Sinds enkele weken krijg ik vrij regelmatig de mededeling: Bestand is te groot (10.13). Maximaal 10 toegestaan, wanneer ik slechts één of twee (maximaal vijf) foto's tegelijk wil laten onderzoeken via het uploaden ervan via de optie "Voer waarneming in" bij www.waarneming.nl. Ik begrijp werkelijk niet wat er aan de hand is, als ik deze mededeling krijg, omdat volgens mij "ergens" te lezen is dat je maximaal vijf foto's tegelijk mag/kan invoeren om hen aan determinatie te onderwerpen. Ben ik nu de enige gebruiker van deze site, die dit probleem (vrij) regelmatig tegenkomt?

Met hartelijke dank voor mogelijke tekst en uitleg: Edo.
Pluk de dag én haast u langzaam!!

hiskodevries

De maximale bestandsgrootte van 1 foto is 10 mb, lijkt mij redelijk. Even de soort op de foto bijsnijden is al genoeg
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

edokreuzen

Na lang nadenken had ik al zo'n klein vermoeden, dat het wellicht hiermee te maken zou hebben. Mag ik als voorzichtige tip meegeven dat het hoogstwaarschijnlijk voor ons als gebruikers handig - én duidelijk(er) - is om deze mededeling te veranderen in: "Bestand is te groot. Maximaal 10 MB per foto toegestaan".
Pluk de dag én haast u langzaam!!