Goudoogje? => jup

Gestart door Rayan Majoor, juli 12, 2019, 09:29:14 AM

Vorige topic - Volgende topic

Rayan Majoor

Ik zou graag willen weten welke soort dit is.
Het gaat om deze waarneming: https://waarneming.nl/observation/176168109/.
1 Goudoogje - Chrysoperla carnea s.l. imago, gezien
datum: 2019-07-08
locatie: Groesbeek - Voedselbos Ketelbroek (GE)

foto's:




Mvg Rayan Majoor

Wil je meer zien van mijn uit de hand gelopen hobby, kijk dan eens op www.LepiSpot.nl

arpwifi

Groetsenzo, Arp (via onbeveiligde WiFi)

You know the state of computer security is dire when Qubes OS, arguably the world's most secure operating system, makes only modest claims. ("a 'Reasonably-Secure' Operating System") [J.M. Porup]

Rayan Majoor

Thanks :duim:
Ik heb de waarneming op zeker gezet (dus goedkeuren is weer opnieuw nodig :rolleyes:)
Mvg Rayan Majoor

Wil je meer zien van mijn uit de hand gelopen hobby, kijk dan eens op www.LepiSpot.nl

arpwifi

Ohjé ... ook dat werkt dus niet handig op de nieuwe site ... bij de oude heb ik daar één klik voor: "Op zeker zetten en goedkeuren" ofzo ..  :rolleyes:
Groetsenzo, Arp (via onbeveiligde WiFi)

You know the state of computer security is dire when Qubes OS, arguably the world's most secure operating system, makes only modest claims. ("a 'Reasonably-Secure' Operating System") [J.M. Porup]

Rayan Majoor

Inderdaad. In het begin leek het soms wel automatisch aangepast te worden, maar dat gebeurt nu helemaal niet meer. Eigenlijk zou je dus elke onzekere waarneming die je nu goedkeur eerst zelf handigmatig op zeker moeten zetten om vervolgens de waarneming goed te keuren. Nu zijn er dus redelijk wat goedgekeurde waarnemingen die wel onzeker zijn (geen idee hoe dat in de statistieken verwerkt wordt...). Er moet nog redelijk wat aan de site gedaan worden wat validatietechniek betreft.
Mvg Rayan Majoor

Wil je meer zien van mijn uit de hand gelopen hobby, kijk dan eens op www.LepiSpot.nl