Grauwe Vliegenvanger of???

Gestart door Thea Dora, juni 15, 2019, 21:51:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

Thea Dora

In de tuin hebben wij geelgorzen, grauwe vliegenvangers en heggenmussen, tot nu toe lukt het mij niet om een betere foto van deze juveniel te nemen. Wel ben ik heel nieuwsgierig welk soort dit is. Ik denk zelf een grauwe vliegenvanger, omdat ik die regelmatig zie en hoor zingen. Alvast bedankt voor het geven van een antwoord op mijn vraag.

Jacob Molenaar

Groeten van Jacob Molenaar.
Levenslijst vogels 442 soorten, totaal 5000 soorten.

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

Thea Dora

 :duim:Beste Jacob Hartelijk Dank!

OlivierO

Gelieve de waarneming ook in te voeren aub. Bij voorkeur doe je dat eerst, waarna je dan met de gegevens naar het forum komt.
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

Thea Dora

Oké, ik dacht ik wil geen verkeerde waarneming invoeren. Dan hoef ik het hier in het vervolg niet meer te vragen.

OlivierO

Je kan "vogel onbekend" ingeven of bij je waarneming het vinkje bij "zeker" weghalen ...

Maar aangezien je blijkbaar je account hebt verwijderd zal dit wel praten tegen de muren zijn ...
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

jeroen vinke

Interpretatie van geschreven tekst is bij iedereen weer anders. Ik heb wel eens het gevoel dat meer mensen denken van: 'laat maar' als dit berichtje (of die van de naam, wanneer ze onder een 'schuilnaam' een vraag stellen) het eerste antwoord op hun vraag is. Niet dat ik dit per se heel confronterend vindt overkomen, maar mensen voelen zich tegenwoordig vrij snel aangevallen...

Je kan er niet veel aan doen, behalve iets aardiger over proberen te komen. Want vooral in combinatie met je avatar komt het erg agressief over  ;) ;)
Aan de andere kant snap ik dat het vermoeiend is dat iedereen erop gewezen moet worden, maar het kan toch ook niet de bedoeling wezen dat iedereen onbedoeld weggejaagd wordt.

Niks persoonlijks hoor Olivier, ik probeer je allerminst aan te vallen en weg te jagen ;)
Met vriendelijke groet,

Jeroen Vinke