waarneming opeens steeds in het Engels

Gestart door rwinkler, februari 25, 2020, 19:13:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

rwinkler

Tot ongeveer een week geleden was er niets aan de hand, de site was in het NL. Ooit bij het eerste bezoek ingesteld op de nieuwe site. Sinds kort moet ik het elk bezoek aanpassen omdat de site automatisch in het Engels start.
Wat is er veranderd en hoe kom ik er vanaf?

marcel234

#1

rwinkler

Citaat van: marcel234 op februari 25, 2020, 20:30:23 PM
https://forum.waarneming.nl/index.php/topic,463720.0.html misschien is het je browser.

Ja, mijn browser is in het Engels, vind ik fijner. Maar dat is geen goede reden waarom deze site dan opeens automatisch in het Engels is. Je kan op waarneming een voorkeurstaal instellen, Zweeds als je zou willen. Je mag verwachten dat waarneming die voorkeuren automatisch gebruikt bij een volgend bezoek. Dit lijkt me meer een probleem met cookies die niet goed werken. Op mijn android mobiel gaat het wel automatisch goed, site in NL terwijl android op Engels staat

rwinkler

Citaat van: marcel234 op februari 26, 2020, 13:46:29 PM
Je kan natuurlijk gewoon de oude site blijven gebruiken, tot de nieuwe versie net zo gebruikersvriendelijk is en de bugs en groene spechten eruit zijn.
Het ging tot nu toe vele maanden goed, dus eht ligt niet aan mijn instellingen

marcel234

#4
Misschien heb je gelijk

---
Waarnemingen.be doet wel vreemd, gisteravond was deze site bijv. in het russiisch