Hoofdmenu

Agriopis soort?

Gestart door Nightspy, juni 06, 2019, 15:08:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

Nightspy

Ik denk dat dit een Agriopis soort is. Als dat correct is, kan de soort dan nog benoemd worden?
Hans Hartvelt
Doorwerth

Rayan Majoor

Agriopis sp. inderdaad, ofwel A. aurantiaria of A. marginaria. Zijn niet echt te onderscheiden voor zover ik weet.
Mvg Rayan Majoor

Wil je meer zien van mijn uit de hand gelopen hobby, kijk dan eens op www.LepiSpot.nl

Nightspy

Dank weer Rayan. Graag wil ik tevens van de gelegenheid gebruik maken om je te bedanken voor je inzet voor deze diergroep met zijn vele op elkaar lijkende soorten.  :duim:
Hans Hartvelt
Doorwerth

Rayan Majoor

Citaat van: Nightspy op juni 07, 2019, 17:39:43 PM
Dank weer Rayan. Graag wil ik tevens van de gelegenheid gebruik maken om je te bedanken voor je inzet voor deze diergroep met zijn vele op elkaar lijkende soorten.  :duim:
Graag gedaan ;D
Altijd beter om je ergens voor in te zetten dan je te gaan vervelen. Ben momenteel ook voor de vlinders m'n eigen site aan het maken. Duurt wel even voor die af is aangezien ik nogal wat soorten heb gefotografeerd. Hopelijk heb ik aan het eind v/d zomervakantie alle foto's geuploaded zodat ie online kan, maar dat zal dan verder alleen nog met een soortoverzicht (namen) zijn. Later wil ik er ook nog zo'n foto-overzicht als op lepiforum.de bij maken.
Mvg Rayan Majoor

Wil je meer zien van mijn uit de hand gelopen hobby, kijk dan eens op www.LepiSpot.nl

Nightspy

Prima idee, al denk ik dat er wel al diverse vlinderwebsites zijn. Maar een rupsenwebsite zou natuurlijk wel geweldig zijn.
Hans Hartvelt
Doorwerth