Black vulture kan niet beoordeeld worden

Gestart door jeroen vinke, juni 01, 2019, 21:49:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

jeroen vinke

Bij deze waarneming staat dat deze niet beoordeeld kan worden, maar deze lijkt me toch op zich vrij vanzelfsprekend? Ik ben wel benieuwd naar wat dit nog meer zou kunnen zijn dan een Zwarte gier. Witte primaries, korte staart, geen andere gier komt hier zomaar voor in aanmerking.
Of is het een tikfoutje geweest?

https://observation.org/waarneming/view/171453572
Black Vulture - Coragyps atratus observed at 2019-04-28 Ecuador - Reserva Faunística Cuyabeno
Photos:


thanks in advance Jeroen Vinke
Met vriendelijke groet,

Jeroen Vinke

Rutger Koperdraad

Ik zou er ook niets anders van kunnen maken, Jeroen. Gewoon een zwarte gier.
met vriendelijke groet,
Rutger Koperdraad.

Maarten Hotting

Geen idee waarom deze op niet te beoordelen stond, prima Zwarte Gier. Ik heb de waarneming op goedgekeurd gezet.
Groet,
Maarten

Guus Peterse

Ach. er zit maar een paar millimeter tussen het vakje goedgekeurd en het vakje niet te beoordelen.
Guus Peterse

Nieuw op mijn weblog: Kaapverdië juli - augustus 2015

jeroen vinke

Citaat van: Guus Peterse op juni 04, 2019, 16:59:06 PM
Ach. er zit maar een paar millimeter tussen het vakje goedgekeurd en het vakje niet te beoordelen.

Ik had ook al bedacht dat dat het meest voor de hand lag, maar was toch even nieuwsgierig of ik niet iets over het hoofd zag.
Bedankt voor het checken.
Met vriendelijke groet,

Jeroen Vinke

William de Jong

Soms valideer ik via mijn telefoon, en dat zit er blijkbaar wel eens naast met mijn duim.
My bad..  :rolleyes:

Groeten, William de Jong

jeroen vinke

Citaat van: William de Jong op juni 05, 2019, 08:20:54 AM
Soms valideer ik via mijn telefoon, en dat zit er blijkbaar wel eens naast met mijn duim.
My bad..  :rolleyes:

Geen probleem hoor William. Ik vroeg het me gewoon af.
Maar nu vraag ik me ook af of je deze ook gedaan had: https://observation.org/waarneming/view/172448431?_popup=1 en er misschien naast geklikt hebt.
Bij deze vond ik het eigenlijk logischer dat hij op 'niet te beoordelen' staat. Rode kop is op de foto's niet echt zichtbaar.

Met vriendelijke groet,
Met vriendelijke groet,

Jeroen Vinke

William de Jong

Precies, want je hebt ook nog twee yellow-headed vultures.

Groeten, William de Jong