samenwerken app en site in een apple-omgeving

Gestart door johan.apeldoorn, mei 11, 2019, 19:26:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

johan.apeldoorn

Ik heb de laatste paar jaar waarneming.nl niet gebruikt. De laatste paar weken heb ik alles weer opgestart in mijn apple-omgeving. Maar de inlogsituatie blijft instabiel. Ik heb een I-mac, een I-pad en een I-phone. Voor de wachtwoorden gebruik ik de sleutelhanger van Apple. Het gebeurt me om de haverklap dat het inloggen vastloopt. Ik heb het een keer werkend gekregen met mijn email-adres als gebruikersnaam voor de website en johan.apeldoorn als gebruikersnaam voor de app. Maar in een latere sessie loopt het inloggen weer vast. Op mijn I-phone zie ik wel de nieuwste gegevens van de app, maar krijg ik die niet geupload. Op mijn I-pad krijg ik via de app helemaal geen waarnemingen te zien.
Met dit probleem zit ik al weken te martelen. Ik heb al van alles geprobeerd. Het is heel frustrerend, ik kom er niet meer uit. Ik ben zeker geen digibeet, maar ik ben ook weer niet door de wol geverfd. Kan iemand met Apple-ervaring mij uit dit tranendal loodsen?
Men mag mij ook bellen. Johan Apeldoorn 06-1814 6226.

hiskodevries

Johan. In de app zie je alleen de waarnemingen die je met deze app hebt vastgelegd per device.
Dus het klopt dat je in de apps niet al je data ziet.
Op zowel de site als de apps kun je met dezelfde gebruikersnaam inloggen.
Neem contact op met info@waarneming.nl om te checken hoe je account in elkaar zit.
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0