Zonder "Oude Site" csv-bestand maken

Gestart door AdeM, mei 01, 2019, 14:26:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

AdeM

Ik zie dat de knop "Oude Site" vandaag verdwenen is, maar hoe krijg ik nu een csv-bestand van mijn waarnemingen?
Met vriendelijke groet,

André de Meijer

petermeer

Je bent waarschijnlijk niet ingelogd.
Groeten van Peter van der Meer
KNNV, afdeling Stichts-Hollandse Polderland

Hoe meer ik leer, hoe meer ik tot de ontdekking kom dat ik nog niets weet! (Socrates, 470-399 v. Chr.).

AdeM

Citaat van: petermeer op mei 01, 2019, 14:46:18 PM
Je bent waarschijnlijk niet ingelogd.

Zeker wel. Onder het kopje "Invoeren" stond zowel "waarneming" als "streeplijst".
Nu het kopje "Oude Site" weer terug is, kun je alleen maar "waarneming" invoeren.
Met vriendelijke groet,

André de Meijer

SlechtValk

Bij mij is het knopje "oude site" gewoon nog aanwezig, maar ik zag meer berichten dat het (tijdelijk) afwezig was...
Misschien even ctrl+F5 doen (geforceerd vernieuwen)...

Ik heb begrepen dat de oude site nog in elk geval beschikbaar zal blijven zolang nog niet alle veelgebruikte functies in de nieuwe site geïmplementeerd zijn. Ik ga er persoonlijk vanuit dat dit nog wel een ruime tijd zal duren...

Zover ik weet is het in de nieuwe site nog niet mogelijk om een csv-bestand te maken.
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

paulhoekstra

je kan ook intypen: oudeversie.waarneming.nl, werkt ook als je niet ingelogd bent.
groeten,
Paul

AdeM

Citaat van: paulhoekstra op mei 06, 2019, 22:28:55 PM
je kan ook intypen: oudeversie.waarneming.nl, werkt ook als je niet ingelogd bent.

Dank je Paul voor deze opmerking.
Mocht de knop verdwenen zijn en de nieuwe site biedt de mogelijkheid voor exporteren via csv-bestand (nog) niet dan kan ik hopelijk uit de voeten.
Met vriendelijke groet,

André de Meijer